historiska museet...

Idag ska vi till historiska museet med klassen, vi ska kika på forntids utställningen (tror jag det var). Så nu är jag i valet och kvalet om jag ska bära med mig kameran, man får fota inne på museet nämligen, eller ska jag nöja mig med att fota med mobilen. Ibland är det så skönt att åka iväg utan väska tycker jag, men jag har någon timme på mig att fundera innan jag måste åka.

Imorse fick jag sovmorgon och jag älskar verkligen att ha sovmorgon.

Funderingar kring vikten och dieten har jag också. jag trivs väldigt bra med maten, kroppen mår fortfarande bra men vikten står helt still. Senaste veckan har jag gått upp +0,2 och det känns ju trist. Måtten är de samma som förra veckan. Så nu börjar jag fundera på om jag ska hålla ut 2 månader till eller om jag ska lägga om kosten. Ska jag kanske lägga till nyttiga, bra och långsamma kolhydrater och dra ner på fettet eller ska jag stå ut i två månader till, det är frågan? Och jag mår ju som sagt fortfarande bra i kroppen och det betyder ju väldigt mycket men vikten betyder också mycket faktiskt. Jag vill inte vara så här stor längre, jag ser inte mig själv som så här stor, så varje gång jag speglar mig blir jag besviken. Att det här med vikt och utseende ska vara så viktigt, herre gud jag är ju vuxen så jag borde inte bry mig. Men det gör jag så klart. Jag vill inte vara den tjocka...


foto taget på Stadsmuseet. foto:jag
utbildning | |
#1 - - Lotta:

Ge inte upp kära vän! Det är så det är när kroppen får annan kost än den är van vid, du får snart skörda för din tapperhet.

Hoppas du hade en trevlig dag, med eller utan kamera.

Tapperhets kramar till dig!

#2 - - Fnulan:

Åh vad roligt ni har det! En annan får bara sitta där och lyssna

Hoppas att det löser sig med dotterläsningen!

ÅH TACK!!! FIna du!!!

#3 - - Marie:

HÅLL UT!!!!!!!

Det ska jag också göra, min äldsta dotter peppar mig och säger att det KAN ta tid.

Eftersom jag mår bra och äter gott, så är det ingen uppoffring att fortsätta!

Kram♥

#4 - - Ninni:

Snart lossnar det ska du se..ibland står det still sen smäller det till!

Ha en skööön helg, kramen

#5 - - Dansbandsfrun:

jag säger som de andra, kör på o håll ut så länge du mår bra! jag tycker du e jätteduktig!

ha en rolig dag på museet!

kram

#6 - - Helene:

Jag älskar oxå sovmorgon !!

Lycka till med maten.

Och ha en fin fredag.

Kram Helene.

#7 - - Skogslyckan:

Håll ut goaste du, vi har alla perioder när vi står still. Och 0,2 det är i stort sett ett toalettbesök.

Lycka till och ha en riktigt mysig helg!

Kram Pia

#8 - - Trolda:

Åh nu skall du inte deppa!!! :) Det KOMMER gå bra o det KOMMER ge resultat!!! =D Men det TAR tid... Jag kan tipsa om att promenera är utmärkt...(det VET du ju såklart redan...)jag har redan gått ner mina 14 kilon som jag gick upp vid graviditeten PLUS 4 kilo extra!!! =D Men då går jag VARJE dag - MINST en timma, o det ORKAR man nog inte när man jobbar/pluggar, men som Mamma-ledig gör man det! Men som sagt - HÅLL UT, det KOMMER!!! =D



Trolda - kramar =D

#9 - - Ann Catrine:

Håller med ovanstående..

Du är så himla duktig!!!!



Trevlig helg

#10 - - Nett:

Hoppas att du fick med dig kameran och kan dela av dig av din dag :) Håll du ut 2 månader till, jag tror att dte kan vara bra på lång sikt. Kram

#11 - - Ama de casa:

Skynda långsamt - det måste ju vara guld värt att du mår så bra av den kosten du äter nu!



(Jag går ingenstans utan min kamera nuförtiden - jag är helt skadad...)



Ha en finfin helg!

#12 - - amanda:

hej jag skulle bli jätteglad om du ville säga vad du tyckte om min nya design och ge mig tips på en bra film :)

Upp