"långledig" ...

Nu är det inte skoldag förens på måndag då vi ska ses för att ha grupparbetet så det känns som jag är långledig. Okej, jag måste läsa inför grupparbetet och förbereda lite men ändå. Jag kanske till och med ska försöka passa på att läsa en deckare eller två nu innan måndag. jag hämtade ut ett paket på posten nyss från Bokus som innehöll kurslitteratur och 3 deckare i pocket form. Så nu får jag köra ole dole doff och se vilken deckare jag börjar med.

Vardag | |
#1 - - carina:

Härligt att få vara långledig :)

Om jag skulle läsa tre böcker så skulle jag få hålla på minst ett år!!!!

Kramen♥

#2 - - Moonwitch:

Ha en underbar ledighet...:)

Kram!

#3 - - Ingrid:

Härligt med lite hemmaledighet även om det även där finns saker att göra är det ju inte samma sak.

#4 - - Ama de casa:

Så kurslitteraturen var inte ens med i "ole-dole-doffen" ;-)

#5 - - Agneta:

gött att vara långledig, njut du av en deckare ett tag nu :-)

kram

#6 - - Fnulan:

HÄRLIGT!!! Vill med läsa en vanlig bok :(

Upp