när dottern blir kanelbulle sugen...

Idag blev min äldsta dotter kanelbulle sugen så hon började baka. Och ja jag åt nygräddade kanelbullar och jag njöt. Så goda.




foto:jag
Familj | |
#1 - - Agneta:

mmmmm, gott! Här blev vi semla-sugna och vi gjorde 5 st och for hem till mamma på fika i eftermiddags :-)

#2 - - Anonym:

Åhh, vad gott!

Nu blev jag ju jättesugen, får nog ta och baka lite i veckan!!

#3 - - maria:

mmmmm lilleman pratade här om att vi skulle baka kanelbullar men det blev att vi gjorde chokladbollar :)



kram fina du...

#4 - - Fnulan:

MUMS!! Bakar hon så ni har hemma om Eric kommer???



sv: Ja det är förbannat störigt!!!!! Kom i tid och sluta slösa på min tid för den är lika viktig som för ngn annan

#5 - - Diana:

Mums! Jag har också käkat kanelbullar idag, men tyvärr var de inte hemmagjorda... inget slår hemmagjorda och dotterns ser jätte goda ut!

#6 - - carina:

Är aldrig fel att få nybakade kanelbullar :)

Dom ser jätte goda ut!

Kramen på dig♥

#7 - - Camilla:

Jo,du ser...ibland kan dom ;)

Gud så goda dom såg ut att vara.

Det där får hon väl göra om? :)

Kram på dig!

#8 - - Stattinskan:

Klart du ska njuta - seadan är det bara att kavla upp ärmarna igen :-)

Gomorron

#9 - - Marie:

De SER jättegoda ut! Nybakade kanelbullar med ett glas kall mjölk, mmmmmm;)

Kram♥

Upp