om att vara trött...

Igår var jag så himla trött, jag kunde bara inte hålla mig vaken. Vid 19 tiden satt jag och somnade till i soffan hela tiden och vid 20 tiden fick jag nog och gick och sov. Jag var så trött. Vid 22.30 var jag upp en sväng på toa och tänkte att det var ju dumt det här att gå och sova så tidigt hur ska nu natten bli. Jo den blev sovande. Jag sov hela natten till lite innan 7 imorse. Helt otroligt egentligen, hur trött kan man vara. Jag sov alltså nästan 11 timmar i natt.

livet | |
#1 - - carina:

Nu känner du dig riktigt utvilad, eller???

Ha det gott!

Kramen♥

#2 - - Ann Catrine:

Då behövde du säkert den sömnen!

Hoppas du trots det kan sova dina

"vanliga" timmar natten som kommer ;-)



Kram

#3 - - Marie:

Hoppas du var pigg när du vaknade! Jag kan uppleva ibland att jag är tröttare när jag sovit fler timmar än vanligt, konstigt nog!!

Men du behövde nog sova om dig, gå och lägg dig i tid ikväll också.

Kram♥

#4 - - Camilla:

Oj...men tydligen behövde du den sömnen.

Kram på dig!

#5 - - Anonym:

Åh...låter underbart.



Natti!Natti!



#6 - - puzzelkvinnan:

Här hos oss klagar många på trötthet.

Jag tror det beror på den jobbiga vintern...gäsp.

#7 - - Agneta:

då behövde du sova de timmarna! Skönt att du fick ro till att göra det med..jag sover ganska mkt jag med numera. Är ju fortfarande halvtsjukskriven just pga av brist på sömn o oro under väldigt lång tid då Per ju varit sjuk, Är dock fortfarande vissa dagar helt slut i både kropp o själ, det tar tid att läka och det får ta den tid det tar

#8 - - soffie:

hoppas du va superpigg helöa dagen,usch för att va så trött jag tycker alla verkar va det nu,tur ljuset är här mer nu,

kram å hoppas du kan sova inatt!

#9 - - Fnulan:

VAd skönt!!! Du behövde sömnen ju!

Ja skit med tentorna, nu har jag väntat nästan fem veckor... KLOKT?? Nej!!

#10 - - daniela:

Men gud! du har kommenterat massor med gånger och jag har inte hittat hit för det! :) konstigt, men nu har jag lagt in dig på min favoriter! :) Kram/ Daniela

#11 - - Stattinskan:

Åh, vad skönt. Ibland behöver man de där sjusovarnätterna :-)

Gomorron

#12 - - Helene:

Jag undrar oxå hur trött man kan va = ((

Skulle vilja gå i ide ett tag = ))

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#13 - - Lotta:

Ibland så behöver man den där extra vilan och vilken tur att du lyssnade på din kropp. Hoppas du känner dig piggare nu :-)

Kram

#14 - - Agneta:

Det är underbart att få sova när man är övertrött. Själv brukar jag gå över gränsen, dvs jag håller mig tills det blir sängdags och då är jag piggare än någonsin.....

Snark och kram

Agneta

#15 - - Pia:

Det var säkerligen något du behövde göra, sova alltså!! Hoppas du känner dig piggare nu och energifylld. Kram!



Sv: ja visst var det en häftig blomma.. vete tusan var han hittat den! :o)

Upp