tack, jag är nog normal...

Tack för era peppande kommentarer, jag är nog ganska normal alltså ändå. Skönt att höra att jag inte är ensam om att få dessa j***a utbrott på familjen. Och nu mår jag bättre, humöret har lugnat sig.


foto:jag

Just det jag glömde ju visa er, vi hade sol ute idag men jag kom aldrig ut på någon promenad för jag tittade på tv, någon BBC-kanal visade flera program efter varandra om utgrävningar av vikingagravar på Island...
Mycket spännande och intressant.
livet | |
#1 - - Nett:

Nog är du normal allt och alla har vi våra humörsvängninghar :)

#2 - - Svorskan:

Det är onormalt att vara normal, så att du vet. ;)

Sv: Du menade väl att jag INTE skulle köra de i diskmaskinen. Hahaha! Jag fick läsa två gånger. God morgon!

#3 - - Camilla:

Bra prioritering där.

Se på tv i stället för att ta sig en promenad.

DET är mina takter det! :)

Kram på dig!

#4 - - Ann Catrine:

Bra att du valde se programmen istället för

promenaden eftersom det är något som verkligen

intresserar dig.

Hade jag haft ditttelefonnummer hade jag ringt

en dag när jag såg en dokumentär om arkeloger,

tänkte på dig direkt..



Angående förra inlägget, glömde säga att du kan

ju, om det händer ofta, be att få kolla dina

nivåer av stresshormoner.

Tänkte nämligen till, och ser sambandet mellan

mina utbrott och att jag de åren hade skyhöga

värden på kortisol, och sköldkörtelvärdena

var också ur balans.

Sånt påverkar ju naturligtvis också.



Och att man ska vara "duktiga flickan"

som fxar jobb, studier, barn,hem m m ;-)

Vi är trots allt "bara" människor!

#5 - - Agneta:

bra val att titta på det som intresserar dig :-) och skönt att du känner dig lika normal som alla oss andra som precis som du får utbrott ibland!

Ha nu en skön söndag

kram

#6 - - ♥ Carina ♥:

Kanske du får din promenad idag istället :) Här är det ett strålande väder. Hoppas solen är hos er också.

Kram

#7 - - Ama de casa:

Att humöret växlar är väl mer normalt än onormalt? Jag tror då det i alla fall. Tror också att det INTE är bra att undertrycka allt, då expoderar man nog riktigt ordentligt en dag...

Upp