tentaångest...

Tentan är i full gång och det går hyfsat bra, jag hade en förhoppning om att vara klar ikväll eftersom jag ska provjobba torsdag och fredag men den förhoppningen får jag nog grusa lite. Jag får nog låta tentan vara hemma i datorn tills på fredag kväll så att jag kan gå in och ändra och fylla på lite emellanåt. Jag har svarat på alla frågorna men jag känner ändå att tentan gärna får ligga till sig lite, det brukar alltid dyka upp något mer jag vill skriva ner eller något som jag kanske till och med vill ta bort. och jag behöver leta fram fler referenser ur kurslitteraturen. Slapp man det här med referenser så skulle det gå så mycket fortare att skriva en tenta men man måste ju hela tiden återkoppla till kurslitteraturen och det tar tid. Den bok som jag ska referera mest till är på engelska och jag ska bena ut ordentligt från vilka sidor som jag har hittat vilka saker och det tar sin lilla tid.

Imorgon ska jag som sagt provjobba och det känns både roligt och nervöst. Har plockat fram jobbsandalerna och ett lås till skåpet, ska bara skriva under tystnadspliktslappen och sen är jag redo. Mer om arbetet imorgon kväll efter första passet. Kl: 14.00 börjar jag arbeta och ska jobba kvällspass så jag slutar kl: 21.00 sen på fredag arbetar jag Kl: 7.00 - 14.00 och det blir en utmaning. Det var många år sedan som jag började arbeta så tidigt, uppe så tidigt har jag så klart varit men jag har inte behövt börja arbeta så tidigt på länge, men det ska nog gå bra. Men som sagt mer om det senare.


här sitter jag ock skriver tenta och letar referenser. foto:jag
utbildning | |
#1 - - Åsa:

Ååh, va roligt med hemtenta! är så avundsjuk! Spännande med provjobbandet!

#2 - - Elena:

Vad ska du börja jobba med? :)

#3 - - Lejonkvinnan:

Det kommer säkert att gå jättebra på jobbet! Jag håller tummar och tår!

Kramis

#4 - - Nett:

Hoppas att det kommer att gå bra med tentan, förstår att det är en viss nervositet inför den. Glömde tala om det att det finns bilder och berättelse om bukoperationen om du klickar på plastikop under "jag bloggar om:" Kram

#5 - - Stattinskan:

Nähäpp ... Nu är det dags för djupandning, räkna till tio och SEN ÄR DU REDO ;-d

Lycka till :-D

#6 - - soffie:

lycka till med tentan å jobbet,

må så gott

#7 - - carina:

Lycka till på jobbet!

Det går nog jättebra :))

Kramen♥

#8 - - veronica:

ta det bara piano så ska du se att det går bra :D

#9 - - Marie:

Åh vad jag tycker du är duktig, sen att leta info på engelska också!!

Lycka till med jobbet OCH tentan:)

Kram♥

#10 - - soffie:

svar:man kan läsa Moströms böcker utan att ha dem iordning men eftersom det är samma personer det handlar om fast olika fall så tycker jag det är bäst att ta dem iordning,

#11 - - Fnulan:

SKRYTMÅNS.... men gillar dig ändå!

#12 - - kaffehörnan:

Mkt böcker blir de

Gonatt

#13 - - Hannah:

Ha en kanonbra dag, lycka till på jobb ! :)

tack för din fina kommentar förresten. Kramisar

Upp