mår bättre nu...

Ganska så snabbt efter huvudvärkstabletten och lite frukost så mådde jag bättre. Och det är nog som ni skrivit, jag är i en speciell period i månaden, kom på det nu när ni skrev det. Men jag brukar ju inte väga mig och hänga upp mig på 0,5 kg i vanliga fall så jag brukar nog inte märka hur min kropp reagerar på ägglossningen. Tack för att ni öppnade mina ögon.

Nu ska jag sätta igång med grupparbetet. Eller ja vi har delat upp grupparbetet och det som jag är tilldelad ska jag nu sätta i gång med.
Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Skönt du mår bättre! :)



Ja dte är jobbigt och inte få sova! Men igår somna jag 22.30 och sov i ett streck till 8.15 kändes så skönt! :) man känner sig som en helt annan människa!

#2 - - Ingrid:

Här har det varit dåligt med sömn de sista dagarna p.g.a förkylning. Tycker den lättat något idag bara hoppas den kommande natten blir bättre för har en dag till att jobba!

#3 - - Carina:

Skönt att du är piggare. Det verkar härja förkylningar till höger och vänster nu.

Kram kram

#4 - - Fnulan:

Tur det vände!!! Jobbigt med huvudvärk!! Kan det vara förändringen i kosten kanske? En utrensning?



Puss

Upp