middag hos mamma...

Snart ska jag ta en promenad till min mamma och I och få lite middag. Mamma har kollat med mig vad jag kan/ska äta så det blir nog jätte bra. Och ikväll vid 23 tiden så kommer mannen och de två yngsta hem, skönt. Det är skönt att vara själv hemma några dagar men det är precis lika skönt när alla kommer hem sen. Så får vi se vilka som hänger på min "diet", de två äldsta barnen vet jag redan kommer hänga på så då återstår mannen och yngsta. Ja vi får se helt enkelt, men eftersom det är jag som lagar den mesta delen av maten här hemma så blir det "min" mat som erbjuds, hihihi. Men sen är det ju frukostarna och luncherna som de fixar själva, eller ja lunchen är ju i skolan så det beror på vad som erbjuds.

Men nu ska jag snart gå, återkommer senare.
Familj | |
#1 - - Johanna:

Tack för omtanken! 2011 kunde börjat bättre :)

#2 - - Nett:

Men så gott att bli bjuden på middag, här fick jag laga till den men efter det så blir det bara en lat kväll :)

#3 - - Ama de casa:

Vi fick också LCHF-mat idag - supergott :-)

#4 - - soffie:

underbart när de kommer hem men som du säger nån dag själv kan verkligen va skönt emellanåt:)

#5 - - ansepanse:

härligt att få äta middag hos mamma :)

ha en fin trettonhelg - kramar

#6 - - Gun:

Vad duktig du är! Jag hade också huvudvärk och var fruktansvärt trött de första dagarna, men sen blev jag pigg. Åh, jag vill prova igen. Ska försöka ta tag i det.

Sv: Tack för grattis.:D

#7 - - diana:

Kommer att gå jättebra. Ungar verkar gilla lchf-käk :) Ja förutom det där med mackorna då. Dessa mackor :/

#8 - - Ellinor:

Hej tjejen, nu är du bokmärke ;) kraaaam

Upp