är man gammal då...

När ens äldsta dotter åker iväg med pojkvän och kompisar på Emmabodafestival, är man gammal då?

Hon fyller 18 år om några veckor, tänk att hon har vart så här liten...



...och nu är så här fin.

Familj | |
#1 - - Martina:

Nää inte är man gammal då inte! Min bonusson fyllde ju 18 nyss och inte är jag gammal inte ;-)

Aha, inte riktigt samma sak kanske men...

inte är min gubbe här hemma speciellt gammal heller tycker jag :-)

#2 - - Ninni:

Näää inte då=) Min son blir 25 i nov..men hallå var tog dom åren vägen?



Ha en skön dag.kram

#3 - - carina:

Klart vi inte är gammal!

Det är bara barnen som blir äldre, inte vi :)

Vi är fortfarande bara 25! :)

Kramis vännen♥

#4 - - Anonym:

#5 - - maria:

Tänk vad fort åren går och man blir ju inte äldre ;)

Vad fin hon är dottern din...



Ha det bäst !

Kramar fina du <3

#6 - - soffie:

men å så liten hon va så söt, å nu en vacker tjej,kram å GRATTIS till henne

#7 - - soffie:

hihi läste slarvigt hon fyller ju inte förrns om ett par veckor,fniss,jag har med en 18åring om 2 månader men gamla vi nä det tycker jag inte!kram

Upp