ministrutar...

Vi köpte glass på ICA, ministrutar hette dom...




foton:jag

...och ja de var verkligen mini. Fast väldigt goda och faktiskt helt lagom till en kopp kaffe.
mat | |
#1 - - carina:

Perfekt för mig, eftersom jag inte är någon speciell glassälskare!

Kramen vännen♥

#2 - - maria:

hej finis <3



ska vi ta en fika på fredag ? eller i helgen ?

jag kan vilket som och du får gärna komma hit :)

kramar

#3 - - Camilla:

Ändå säger folk att storleken inte har någon betydelse ;)

Kram!

#4 - - Gun:

Pyttesmå är de. Jag blir inte nöjd av en! ;D

#5 - - Stattinskan:

Det är inte storleken som är avgörande - Litet är GOTT nog :-D

#6 - - Husfrun:

Åh så söta :) Och mer behövs ju faktiskt inte till fikat.

#7 - - Mona:

Sådana därá köpte min man igår oxå. Daimstrutar, men jag glufsade i mig en Magnum i normal storlek jag...... :)

Ha en fin dag

#8 - - sweetmama:

Men vilka perfekta små kaffestrutar :)

#9 - - Ansibecki:

Det låter gott. Nu när jag bestämt att jag får äta socker... :) Och för min del får de gärna va små. Då blir det ju inte lika mycket onyttigheter man stoppar i sig ;)

#10 - - Lena:

De var ju alldeles lagom! För min del kan jag bara köpa isglass när jag är ute på stan, eller "lådglass" att ha hemma. Twister finns dock i mindre format som jag brukar ha i frysen ibland, de är vansinnigt goda tycker jag! Kram

#11 - - Ann Catrine:

OJ!

Jag skulle nog behöva flera stycken,

sockerråtta som jag är ;-)



Kram!

#12 - - Fnulan:

Ja det räcker oftast.. man tar och sen äter man det som finns, smått eller stort!

#13 - - Ylva:

Oj, vilka små gulliga! En del saker smakar bättre när de är små av nån anledning.

#14 - - mammakero:

Älskar såna små glassbitar! Precis som du säjer så passar de perfekt till kaffet!!

#15 - - Janeth:

Haha, men visst var dom super söta=D

Men den lilla stl och goda på det, ja då blev dom ju försvinnande goda =)



Ha det gott!!

Upp