det börjar likna en...

Nu börjar min blogg likna en trädgårdsblogg och det är absolut inte meningen, men vad ska man skriva om.

De senaste veckorna har jag haft svårt för att komma på bra, intressanta och spännande inlägg och då blir det balkong- och trädgårdsinlägg. Men det finns så mycket annat som jag skulle kunna skriva om, om jag bara visste vilka som läser här och vilka som inte gör det, om jag säger som så. Jag kan bara med enkla ord berätta om hur jag har det på jobbet men någon närmare förklaring och berättelser kan jag inte ge, skolan ligger just nu i träd - en lektion kvar och sedan är det sommar, familjen vill jag inte lämna ut här så alla funderingar kring olika saker får stå tillbaka, så ja då blir det gurkplantor och annat som får trängas om utrymmet.

Kanske dags för en liten bloggpaus - jag vet inte riktigt, kan inte bestämma mig...


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Ninni:

Trädgård är väl ett alldeles ypperligt tema så här års=)



Ha en fin dag..kram

#2 - - Ama de casa:

Ibland är det lite segare med att komma på ämnen, men trädgården är ju alltid bra att ta till. Alternativt gatan nedanför terrassen ;-)

#3 - - carina:

I bland har man svårt att komma på något inlägg!

Men brukar oftast lösa sig :)

Ha en fin kväll vännen♥

#4 - - Aggie:

Blommor och blad är väl jättetrevligt att skriva om. Om man har lust att skriva om det. Det går i vågor om vad man vill skriva och det gör det ju vad man vill läsa om också, så jag tror att det mesta blir intressant! Livet består ju av lite av varje!

Agneta kram

#5 - - Barnens Hjältar:

Men det är ju perfekt med trädgårdsblogg, det är ju trädgårdstider nu :-)

#6 - - Agneta:

trädgårds o blominlägg är hur trevliga som helst, jag är alltid så impad över alla andras växtligheter!

ibland blir det lite bloggtorke, men det går över igen. Det är ju inte alltid som det sker så mkt utöver det vanliga, o det tycker jag är skönt!

kram

#7 - - soffie:

jag tycker alltid du har mycket bra saker att skriva om,

må så gott å så vackert fågelbad eller b(l)ad:)

#8 - - Anonym:

Håller med övriga... tycker om att läsa dina inlägg.



Men så här i torra varma sommartider kan ju bloggtorka infinna sig... så känner jag just nu och det märks både på mina inlägg och deras antal.



Härligt med student...själva har vi bal imorgon och student på fredag.



Ha det härligt så här på nationaldagen!



Kati

#9 - - Ragnvi:

Morning! Jag gillar ju trädgårdsbloggar så inte gör det mig nåt! Men jag förstår hur du menar....jag är ju ganska frispråkig av mig men oj om jag skulle skriva hur jag egentligen känner o mår om mig själv o andra...då skulle det nog ta hus i helv...!

Kramen!

Ragnvi

#10 - - ♥ Carina ♥:

Det är väl härligt med trädgårdsinlägg :)

Vilket fint rabarberfat. Jag och min goa granne Marie, tänker ta en dag framöver och gjuta lite roliga saker i betong. Det ska bli kul. Har du gjort fatet själv?

#11 - - Trolda:

Jag tycker du skriver om allt möjligt! :) Och trädgård är ett intresse hos mig så gärna mer om det...;-) Ibland tryter ämnena - för egen del skriver jag väldigt lite "privata saker" - ja nu är ju LINUS högst "privat" då i och för sig, men du förstår nog vad jag menar...:), utan mest inredning o pynt o lyckliga saker - alltså Lilleman då...=D Din blogg är trevlig, så sluta inte tack! =D



Trolda - kramar =D

#12 - - Ann Catrine:

Man skriver ju om det som hjärtat är fullt,

och i dessa tider blir det mycket trädgård

och balkong för oss alla.

Ingen bloggpaus tack!!

Upp