matfestival och klättrande skultptur...

Idag var jag in till Kungsträdgården och deras matfestival med min fina mamma. Vi lyssnade på Eldkvarn spm uppträdde och så drack vi lite vin.



   
inga jättebra bilder men det var svårt att få en bra plats i folkhavet. foto:jag

På kulturhusets fasad så finns det en härlig skulptur och jag vet faktiskt inte om den är ny eller om den har "klättrat" där ett tag. Idag var det första gången som jag såg den i alla fall.




foto:jag

Nöje | |
#1 - - Louise:

sv: ja visst blir de långa dagar i sommar, men är ja inte ledig helgen så har ja bara 1 ledig dag i veckan typ.. men de ger pengar, o de behövs alltid! :D Sen är de ju bara över sommaren :)



Hoppas allt är bra denna torsdag :)

#2 - - Stina:

Oj - hur klättrar hon så? Kram Fina foton

#3 - - Carina:

Matfestival! Låter som ett ställe för mig det!

Matgalen sockerknarkare än inte alltid helt lätt vill jag lova :)



Ja campinglivet är toppen, kommer ut på en massa skojiheter och upplever massor. Just nu är vi i Båstad och myser med vänner!



Kram Carina

#4 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise



Åh, det var ju det jag skulle på i år, missade den förra året också.Nu får jag vänta tills nästa år och kanske jag har gått ner mera i vikt och är lite mera rörlig.samt ett år äldre.Närmar mig 70-strecket.Men bara 69 nästa 12/3-12.



Hoppas allt är bra med Dig och barnen och så.



Själv har jag fult upp med att hitta mitt välbefinnande.Med träning,stavgång o.skonsam mat med låg fetthalt.



Kram Marie-Louise

Upp