uppdatering om balkongen...

Ja på min härliga balkong växer det fortfarande så det knakar och äntligen har tomaterna börjat få knopp så snart blommar även dom hoppas jag, då är det bara att vänta på chilin då och se om kanske även den kan få blomma snart. Gurkan har blommat länge nu och blommar fortfarande, fast jag kan fortfarande inte se någon tillstymmelse till några smågurkor men det kommer väl, hoppas jag. Krassen har äntligen börjat blommaoch den är så fin.





alla foton:jag
balkongen | |
#1 - - carina:

Vad jag tycker du är duktig med dina gröna fingrar :)

Ha en fin kväll vännen!

Kramen♥

#2 - - Carina:

Just i år har jag världens tråkigaste balkong, ja där finns ju ingenting! Skippade allt vad grönska heter i och med att vi flyttar snart.

Nästa sommar har jag också grönt på min balkong :)

#3 - - Doris:

Duktiga du!

#4 - - Marie:

Snacka om gröna fingrar!! Du är duktig du:)

Kram♥

#5 - - Lilitha:

Vilken härlig grönska du har på balkongen. Underbart!



Kram söta du

Lilitha...♥



#6 - - Stattinskan:

Haha ... först läste jag "det växer så det KNARKAR" och trodde det hade slagit slint hos dig ;-D

Go förmiddag :-)

Upp