det blir nog vår i år också...

Ja men hörni det blir nog vår i år också. Imorse när jag skulle ta bussen till jobbet kl:06.25 så var solen på väg upp och just precis när jag hade knäppt mina foton så släckte de gatubelysningen. Så nu måste våren vara påväg.


kl:06.25 i Farsta/Stockholm.


Här jobbar jag ibland, mycket trevligt. foto:jag


När jag gick hem vid 12 tiden så var det strålande solsken ute och öppet vatten i bäcken. foto:jag
Allmänt | |
#1 - - carina:

I dag känns det verkligen som en riktig vårdag :)

Har nyss varit på en promenad!

Kramen på dig♥

#2 - - Ylva:

Vad trevligt med en öppen bäck!

#3 - - Marie:

Ja, nu börjar vårkänslorna spritta i kroppen;)

Härligt att det ljusnar tidigt och att det är ljust så länge:)

Ha en fin lördagkväll!

Kram♥

#4 - - maria:

Vilken väg bor du på ?

Har försökt klura ut det men inte lyckats...



Härliga bilder du tagit idag, denna vackra lördag vi haft :)



Kramar

#5 - - Lena:

Oj vad mycket snö ni har. Här är den i stort sett borta. Bara stora is-sjok kvar, mestadels på vägkanterna, förutom vissa cykelbanor som ligger i skugga där det är rent livsfarligt att ta sig fram med moppen.

Upp