det kom ett paket...

Tack Kati, paketet med boken kunde inte kommit lägligare. Nu ska jag skjunka ner i soffan och läsa.



Allmänt | |
#1 - - Nett:

Vad kul att få något annat med posten än just räkningar :)

#2 - - soffie:

Roligt med en ny bok för dej:)Ha en god lässtund!

#3 - - carina:

Ha en mysig lässtund :)

Kramen♥

#4 - - Fnulan:

Jag är lite nervös......



puss

#5 - - Pysselfarmor:

Inser efter ett tag att du nog inte är med i ABC Scandinavia utan har varit inne ändå och kollat på min blogg....och undrat var den bastanta (?!) damen finns. Hon finns på samma ställe som Öppen hand jag fotograferat samtidigt - Marievik efter kajkanten....jättekul att du hälsat på mig igen ;-)

#6 - - Lena:

Hon är snäll min svägerska :)



Kram

#7 - - Susanne P:

Det var ett glatt paket du fick!

Mys riktigt mycket nu!

Kram

#8 - - Sandra:

sv: Okej!

Tänkte jag kunde fråga någon som fått paket ifrån Buzzador innan för jag väntar ut ett ifrån dem men känns som det aldrig kommer :)

Upp