en ny dunderkur...

Besöket på Huddingesjukhus gick bra, jag ska nu få äta en dunderkur med ett brett penicillin i 14 dagar ifall det är så att Kåvepenin inte har tagit ordentligt förut. Han tyckte inte att familjen behövde testa sig för om de har bakterier i halsen som de inte får halsfluss av utan bara är bärare av så ska de inte behandlas ändå, så han tyckte familjen kunde få slippa det. Men jag ska nu äta ett nytt penicillin i 14 dagar och efter det ska jag känna efter och ta beslutet om jag vill operera. Man opererar ändå inte nära inpå en infektion så han tyckte att operationen ska i så fall göras under sommarhalvåret eftersom jag då är besvärsfri. Så nu testar vi detta så bestämmer jag mig sedan. Men det lutar åt en operation faktiskt.

Snart ska yngsta och jag in till Fryshusets grundskola och gå på utvecklingssamtal. Kanske tar jag med mig kameran så att jag kan fånga lite vårtecken.
Sjukdom | |
#1 - - Fnulan:

Skönt om du får operation, att äta för mkt pc är inte bra och det gör så satans ont att ha halfluss!

Min son har opererat bort sina och sluppit massa infektioner.



Puss fina

#2 - - Husfrun:

Även om operation känns läskigt verkar det ändå som det bästa alternativet för dig. Fy för att få halsfluss hela tiden.

Spännande och intressant din utbildning och framtida jobb låter :) Riktigt kul.

Kram.

Upp