i natt var jag rädd...

Jag testade att ta en halv tablett av Tavegylen i natt och visst är jag piggare nu idag men mardrömmarna förföljde mig i natt ändå. I natt drömde jag att jag drunknade, riktigt läskigt var det och jag vaknade av att jag låg och hostade. Till råga på allt hade jag yngsta dottern med mig ner under vattnet, fast hon var bara några år gammal i drömmen, jag riktigt kände i drömmen hur vattnet forsade över oss och det fanns ingen väg upp. Det kändes så hemskt och verkligt att jag fick gå upp i natt och se att hon verkligen låg och sov i sin säng. Usch jag vet inte om jag vågar ta Tavegyl igen. Okej när jag drömmer mardrömmar som bara handlar om mig men nu när det blev med dottern också så blev jag rädd - det var så obehagligt - jag låg och hade hjärtklappning ett bra tag efter att jag tittat in till henne.
Så jag är piggare idag efter en halv tablett men drömmarna höll i sig, så jag får nog avstå Tavegyl tror jag, i alla fall ett tag. Jag får väl ha dom som reserv, i fall det blir alltför jobbigt någon kväll/natt så får jag väl ta en, kanske. Jag har använt Tavegyl förut men jag har aldrig upplevt sådana här mardrömmar som jag har gjort nu de senaste nättern, usch det har verkligen inte varit trevligt. Att det kan bli så olika från gång till gång...
Sjukdom | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Usch för mardrömmar! :(

#2 - - Lotta:

Har aldrig hört talas om att man kan få mardrömmar av de tabletterna. Men bevisligen så kan det hända, förstår om drömmen fick dig att få hjärtklappningar. Hemska tanke! Finns det inget annat du kan få för din klåda?

Hoppas det ordnar sig!

Kram

#3 - - Stattinskan:

Fy för mardrömmar. Jag har dem tack och lov inte så ofta. Iböand sitter dessutom "känslan" kvar hela dagen :-/

#4 - - inger stark:

Usch så hemskt! Sådana drömmar sitter kvar länge. Puss

Upp