jag har bakat lite...

Jag har bakat lite semlebullar eller vetebullar heter det väl. Så ikväll ska vi äta semlor, sen ska jag försöka hinna frysa in några också. Jag blev lite trött och irriterad på allt rullande så de sista hälften av bullarna blev inte så släta och fina, men vad tusan de är goda ändå.




foto:jag


Mmmm vad gott det var med en semla...

Nöje | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Åh det där såg riktigt läckert ut!!

Nu blev jag sugen på att baka verkligen ....

#2 - - carina:

Dom ser god ut :)

Du får gärna skicka en eller två till mig! :)

Ha en fin Fredagskväll!

Kramen♥

#3 - - Ama de casa:

Duktigt jobbat! :-)

#4 - - Sussi:

Mmm så gott det ser ut. Bullar är goda hur dom än ser ut :)

#5 - - V a n i l l a:

Åh vad duktig du är som har bakat så många bullar till de blivande Semlorna.



Sååå jätte gott det är med Semlor !



Själv har jag inte ätit några Semlor ännu... men på tisdag blir det och jag längtar redan... hi hi !



Ha en mysig fredag !

#6 - - Anonym:

Åh, det såg verkligen superdupergott ut!

#7 - - Barnens Hjältar:

Tack tack, ja nu börjar han se ut som människa igen stackarn. Det var det värsta munsår jag sett..



Ha en fortsatt fin kväll!!

#8 - - Ulrika:

Tack snälla, Remicade brukar hjälpa fort på mig så det blir nog bra.Hur är det med dina leder nu?

Ja, den predikan var verkligen jättebra och jag håller fast vid den. det hänger så himla mycket på prästen.Jag har några här i Halmstad, två tre stycken som jag lyssnar på när jag får tillfälle. Jag är alltid glad och full av kraft när jag lyssnat på dem. :)

Man ska inte gå till kyrkan och känna att man mår dåligt eller känner sig illa till mods efteråt.

ha en fin kväll.

Jag älskar semlor!! :)

Varma kramar.

#9 - - Fnulan:

MUMS!!! Din lilla fresterska!!! Men du, jag hittade ett recept på vv med CHOKLADSEMLOR!! Men hur gått är inte det dåå???? MÅSTE ha i morgon!

Grattis till priset! Vad skoj att vinna lite =)



Ja det är bra med självförtroende I WISH!

Love

#10 - - Diana:

Semlor gillar jag inte men sockerbullar däremot, mums! Det brukar jag få när de andra äter semlor.

#11 - - Johanna:

oh så gott :)



Haha ja det var den som var roligast att de prata svenska.... fick verkligen hålla mig för skratt då :)

Upp