lite trött...

Just nu är jag nog lite trött på blogg.se. Jag har varit runt hos er idag och försökt skriva kommentarer men det har inte fungerat alls. Så får ni inga kommentarer från mig idag så är det för att blogg.se strular...
Allmänt | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Hos mig tycker jag att allt strular med bloggen idag :(

#2 - - Marie:

Det är strul för mig också:(

Få se om det här går fram!

Kram♥

#3 - - Helene.:

Men hos dig går det bra att kommentera = ))

Hoppas du får en mysig kväll.

Kram Helene.

#4 - - Ama de casa:

Ibland blir man sååå less på vissa blogg-sajter! Hoppas det lossnar för dig snart...

#5 - - Fnulan:

Jag fick =) I natt.. ASSÅ hallåååå kommentar från dig menade jag ju! SNuskfia!!!

Jag lämnade blogg.se... gött!!!



Det är en kurs som heter Ledarskap och ledarskapsutveckling, superspännande...



psus

#6 - - Nett:

Jag försökte kommentera härinne innan idag men det gick inte, nu verkar det fungera. Kram

#7 - - Pia:

Som du vet var det samma för mig, hela jäkla dagen.. Och idag som jag inte orkade göra annat än sitta vid datorn och göra mitt varv i bloggvärlden.. ja då kan jag inte kommentera hos alla.. Surt!!

Kram!

#8 - - Fnulan:

Ja busungen nummer ett... Jag är så trött på henne nu vännen... förlåt... men vi har seperationsångest som heter duga... HOn är skitjobbig när hon kommer hem från dagis och jag trött och stressad. Känns inte bra... men det går över snart!

#9 - - ejmis:

Svar: Hästen är vår =)

#10 - - Mufflo:

Synd att det strular......

#11 - - Barnens Hjältar:

Hej, tyvärr var det ett virus och då gör man ju ingenting men som tur är så är han på bättringsvägen.

Tack för omtanken..

Upp