men vad f*n hände...

Vart tog våren vägen? Vad f*n hände? Jag vill inte ha det så här. Jag vill ju kunna börja njuta av balkongen igen, så lite frön och värma mig i solen. Och så kommer detta bakslag med snö. Det är inte lite snö som kommer heller, nej det vräker ner.

Vi slutade tidigare idag så en klasskompis och jag bestämde oss för att ta en promenad i det lite tråkiga vädret. När vi kommit halvägs till målet så började det snöa, först lite försiktigt men sen bara mer och mer. Innan vi kom fram var vi blöta, frusna och lagom irriterade på snön. Men vi fick en timmes promenad i alla fall, det tycker jag ändå var ganska bra jobbat av oss. Nu blir det soffläge ett tag för mig, jag ska tjura bort snön...

I tisdags satt jag och värmde mig i vårsolen, vart tog den vägen tro...

Var det inte så här vi ville ha det?  foto:jag
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Tell me about it...BLÄÄ... cirka 10.15 cm väntade på mig denna glada morgon...pust!



Släpp fångarna loss...nu villvi ha vår!



Kati

#2 - - Johanna:

Undrar med vad f*n som hände.... :(



Oh ja nu längtar jag bara efter att få gå och sova...legat och sett en film, gjorde mig inte piggare. ett bad sen mys kläder och soffan och hoppas på en skön sovmorgon imorgon :)

#3 - - Lotta:

Det kunde varit värre........nu får vi sitta inne med tända ljus njuta av värmen från filten och sörpla på någon varm dryck.

Heja för brudarna!

Kram

#4 - - Fnulan:

Jaaaaa så jävla taskigt!!!! En tjuv snodde den! FY!!!



sv: Jag fick inte smaka en enda kaksmula!!!!!

#5 - - Ylva:

Ja, som på bilden vill vi ha det! Vinteräpplen är en mycket bra bok, för övrigt.

#6 - - sweetmama:

Ja det kan man undra.....tålamod!!!

Efter vinter kommer vår....nån gång, suck

#7 - - Ann Catrine:

Och min dagstripp till Vemdalen imorgon

verkar snöa in...



Kram!



(kommenterade nyss en vän på FB, det gjorde även en vän till dig, ditt efternamn, Asta (?) tror jag i förnamn, världen ÄR liten!)

#8 - - Kristina:

Du skulle aldrig ha köpt de där balkongmöblerna, klart det ska jävlas då!

#9 - - Ama de casa:

Trist med såna bakslag - men det brukar gå över rätt fort!

Upp