varför mest män...

Sitter och tittar på Sofies änglar och undrar varför det främst är män som får hjälp i det här programmet. Eller jag tycker det verkar som om det främst är män som får hjälp. Och i de fall där det är ett par som får hjälp så har det varit för att mannen varit dålig eller blivit sjuk eller så. Är det så att män får mer hjälp generellt sett ute i samhället? Är män mer "gnälliga" än vi kvinnor och är det därför de får mer hjälp? Eller vad kan det bero på?

Eller är det kanske inte så att fler män har fått hjälp i programmet utan det kanske bara är jag som "tror" det? Jag hittar inga riktiga belägg för min teori om att fler män fått hjälp men jag tror det. Överbevisa mig gärna...
Allmänt | |
#1 - - Helene:

Jag har inte tänkt på det förut...Men jag tror att du har rätt där...

Ett bra program är det iallafall.

Kram Helene.

#2 - - Susanne P:

Jag har bara sett det där programmet någon gång...

Kram

#3 - - sweetmama:

Jag har tänkt samma tanke. Det är oftast män och en handfallen kvinna brevid.

Upp