värk och penicillin...

Nu börjar kroppen säga ifrån angående penicillinkuren. Det är över två veckor sedan som jag kunde ta min Methotrexate dos för reumatismen och lite mer än två veckor sedan sista Humira sprutan och det börjar kännas nu. Värken i kroppen har ökat och tröttheten ska jag väl inte tala om. Igår gick jag och sov kl:19 och sov till 7 imorse, med några små vakna perioder i natt. Då hade jag från 17 tiden ungefär legat och småslumrat i soffan. Usch vad trött jag är. Jag har en vecka kvar på penicillinkuren och sen ska det gå några dagar innan jag kan ta min spruta och mina tabletter så att jag inte "kickar" in en ny infektion. Jag känner redan nu att den här veckan kommer bli jobbig.

Sjukdom | |
#1 - - Helene:

Men fy vad jobbigt !!

Krya på dig.

Kram Helene.

#2 - - Lejonkvinnan:

Usch vad jobbigt! Hoppas att solen lyser lite på dig i alla fall så att du kanske blir lite piggare och kryare till sinnet!

Krya på dig vännen!



Kramar om

#3 - - Camilla:

Fy vad jobbigt!

Jag hoppas i alla fall att din vecka kommer att gå fort.

Kram och krya på dig!

#4 - - Ann Catrine:

Nu tar du och hushållar med de krafter

och den energi du har!!

Inga onödiga "måsten" denna vecka..

(bort går städning, tvätt m m)



Doktorns order!!



Kram

#5 - - carina:

Stackars dig!

Krya på dig ordentligt nu.

Kramar om♥

#6 - - Lilitha:

Du får se till att få llite sol i din själ... Hoppas du kryar på dig snart



Kram söta du

Lilitha

#7 - - Fia:

Usch ajaj hoppas det blir bra snart.

#8 - - Fnulan:

Usch det är inte alls bra med så mkt pc för magen eller kroppen, inte konstigt att du är så trött efter så lång infektion! Du ska vara lika rädd om dig som jag ska! Du vet ju att vi är värdefulla!

Jag ska ta nya struma prover i morgon och sen ska jag till läkaren i april för att se vad det beror på. Men ska erkänna, jag dricker ingenting mer än kaffe :( Slarvig....



Det kommer att gå bra på operationen, ska bli skönt att få det gjort!



pussen

Upp