boktips...

Ni som ännu inte har läst Buthler & Öhrlund, gör det. Så bra. Nu har jag läst ut del:2 i serien om polisen Colt och måste nästan ner och köpa del:3 imorgon, om jag inte börjar på en annan bok innan dess och kanske låter del:3 och 4 vänta till i sommar. Jag får se hur jag gör.

Men boken: en nästan vanlig man var så bra. Vilken psykopat han är Silfverbielke, tänk att det finns sådana runt oss. Läskigt faktiskt att tänka på. Dessa känslokalla psykopater. Helt klart en mycket bra bok, 4,5 av 5.

bokrecesioner | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Ja fy, jag levde ihop med en i några år. Hua..

Ha en fin dag!

#2 - - Mona:

Kanske jag ska ta och läsa den. Jag väntar fortfarande på att min syster ska läsa färdigt 4:e boken av Twilight, men det verkar sitta långt inne. Hon har hållit på med den i ett par månader nu.....

Ha de bäst.

#3 - - Åsa:

Åh, den serien vore ju nåt för sommarlovet! Tack för tipset!

#4 - - carina:

Kanske någonting att läsa i sommarvärmen :)

Kramen vännen♥

#5 - - Ama de casa:

Nån bok av dom har jag inte läst. Än.

:-)

#6 - - Helene:

Här har jag laddat upp med 3 nya böcker jag med...

Skönt att läsa i solen ( när den kommer vill säga )

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#7 - - Ann Catrine:

Drömde mardrömmar efter böckerna!

Men ååååhh, sååå bra de är!!

Upp