en lycklig dotter...

Igår kväll kom det hem en mycket lycklig dotter, att sjunga inför ett fullsatt Globen är stort. Jag tror nog att alla eleverna nu igår märkte hur stort det verkligen är att sjunga med Roger Waters. Här kan ni kika på bilder från igår, den som skymtar fram ibland med rött hår är min dotter. Hon syns inte så jättebra men hon står där. Ikväll ska de köra igen och ikväll ska de få autografer och foton med Roger Waters, så kanske får ni se en bild här hos mig på min dotter och Roger Waters. Ja jag är en stolt mamma! Det ska man vara tycker jag.


inte trodde man att denna lilla skrutt skulle stå på Globen och sjunga med Roger Waters 12 år senare...
foto:jag
Familj | |
#1 - - Ama de casa:

Förstår att hon är lycklig, det är stort. Mycket stort!

#2 - - Husfrun:

Åh vad roligt. Klart att du är stolt. Det här är stort. StOOOrt :)

#3 - - Anonym:

Visst gläds man alldeles vansinnigt med sina barn när de får framgång.... Emma skall ju snart synas på MTV tror vi... vi väntar med spänning.



Ha det bra Marie-Louise!



Kati

#4 - - Ann Catrine:

Vilken otroligt häftig upplevelse!!

Så klart du har anledning att vara stolt ;-)

#5 - - Anonym:

Minne för livet kan jag tro, härligt :)

#6 - - Ylva:

Mycket stort och mycket häftigt!



Jag har fått svar på hur man gör mellanrum; man tar shift och enter samtidigt.

#7 - - carina:

Förstår att du är jätte stolt :)

Än fast inte min dotter har sjungit annat än på modevisningar, ungdomsgårdar och skola är jag oxå väldigt stolt! :)

Att dom bara törs???

Modiga tjejer vi har :)

Kramen vännen♥

#8 - - Trolda:

Hur coolt som helst!!! =D Och vad SÖT hon är...säkert lika gullig idag! =D



Trolda - kramar =D

#9 - - madlar:

Å vad stort! Förstår att ni båda är jättestolta.

Upp