ungefär 82 år emellan bilderna...

90-års kalaset var mycket trevligt. Trevligt sällskap, god mat och mycket fint släktprat. Jag tog även lite nya foton på de två systrarna. Grattis älskade Brita på din dag idag.




foto:jag   ca: 82 år senare än fotot ovanför.


födelsedagsbarnet,  lillasyster (min mormor) Min mellandotter och min mamma
foto:jag


foto:jag
Familj | |
#1 - - soffie:

men å vilka bilder på dem va roligt att du hade bilder från när de va små,grattis till Britta ,

så mysigt ni hade,kram

#2 - - Viktkamp:

mysiga bilder =)

#3 - - Lejonkvinnan:

Det är en hedersvärd ålder. Måste bara säga att ni är så lika allihop :)



Kram

#4 - - Fnulan:

Underbart att se!!!! Men jag glömmer bort min mormor för mkt :( Måste skärpa mig!!!

#5 - - Susanne P:

Vad roligt med en gamal bild och en ny bild på dessa pigga damer!

Kram

#6 - - carina:

Fina bilder!

Tänk 90 år är en hög ålder det.

Förstår att det var ett trevligt kalas :)

Kramen på dig♥

#7 - - Camilla:

Så otroligt roligt att du har kvar dessa bilder.

Och så otroligt roligt att du fick en bild på dom,som dom ser ut idag.

90 år...ja...kan du tänka dig.

Kram på dig!

#8 - - maria:

90 år är en aktningsvärd ålder...vilka fina bilder :)



själv är jag hemma och kurerar min sjuka lilleman..

ha en go måndag <3

kramar

#9 - - Åsa:

Oj, va häftigt emd bilderna!

#10 - - Anonym:

Lika charmiga nu som då...härliga bilder på vackra människor!



Kati

#11 - - Husfrun:

Åh vad roligt med gamla foton. Så fina de är.

Kram.

#12 - - Ingrid:

Underbart få följas åt så långt upp i åldrarna. Är lite samma här min pappa blir ju 89 hans äldsta syster 94!!!

#13 - - Agneta:

Tänk ändå! Fantastiskt och härligt!

Agneta kram

#14 - - Lotta:

Underbart, med damer i denna aktningsvärda ålder. Härliga bilder :-)

Kram

Upp