dagen idag har innehållit vikning...

Ja idag har jag läst kompendium och vikt tvätt. Även diskat tre maskiner med disk och tvättat två maskiner tvätt - ibland kommer orken. Det blev massor av tvätt men ändock finns det två IKEA-påsar kvar - ovikta/oparade strumpor innehåller dom. Jag kanske skulle ta och lotta ut dom imorgon när bloggen fyller två år....


ja det var lite av tvätten som blev vikt idag - en del är redan undan plockad...

Men sen måste jag ju visa vad äldsta dottern hittade under sina tapeter nu när hon håller på och målar om i sitt nya rum.


en hel rad/bård med dinosaurier från Jurassic park.


Runt hela rummet åtfanns dessa små söta dinosaurier.
Vardag | |
#1 - - soffie:

tvättberget växer alltid här tycker jag,med två tonåringar här hemma så fattar jag inte ibland hur mycket kläder de har;) hihi vilka sötisar hon fann därunder, kramen å grattis till din blogg som fyller år:)

#2 - - erika:

varför har inte jag några kläder?

#3 - - Celine Naminah:

sv - Jag har inte helt koll än på vad LSS (Lagen om stöd och service) innebär och vad habiliteringen gör. Men habiliterinhgen hjälper till att tex finna passande hjälpmedel. Är med och informerar tex i skola. LSS - ja ingår man där kan man tex få hjälp merd kontaktperson, god man, ledsagare, boendestöd etc.....



Jag kan varmt rekommendra dig att besöka Joannas blogg. Där kan du hitta en del information om Asperger samt att hon sitter inne med massor och åter massor av kunskap. http://www.domkallarmighannes.com/

#4 - - Skogslyckan:

Tack för hälsningen på bloggen. Har äntligen fått loss lite bloggtid och sitter här och kollar runt och inspireras. Missa inte min juldukning i helgen!

Kram Pia

#5 - - joanna:

svar:ja de är hemskt

#6 - - Lotta:

Vilken energi du har.....jag latar mig mest tycker jag:-)

Ha en bra dag!



Kram

#7 - - Celine Naminah:

sv - Härligt... Själv vet jag inte exakt när vi får beskedet, men före jul hoppas jag på.

#8 - - Anonym:

Hatar tvättberg och avskyr att vika tvätt och sortera strumpor. Det är som en evighetssyssla liksom.



KRAM

#9 - - Aggie:

Har också tvättat idag, men inte vikt någon tvätt ännu. Har gjort köttbullar i stället, av 4 kg köttfärs. Det finns alltid sysselsättning, men jag tycker det är kul.

Agneta kram

#10 - - Ninni:

Ja det vore ju kul att vinna..hahaha



Nästan synd att ta bort alla söta dinosaurier..om man nu kan kalla en dinosaurie söt:-)



Ha en fin första advent..kram

#11 - - Anonym:

Hej kära du,



jag har den stora äran att skicka en julpåse till dig, i en bok om dagens julpåsebyte. Vad skulle göra dig extra glad?

Kram din hemlige bokvän

#12 - - Agneta:

jaaa! Vilken bra idé med den utlottningen! de kanske matchar några av alla de par som jag har av singel-strumpor?! :-)

kram

#13 - - Ama de casa:

Wow! Dinosaurier... Måste vara ett vääääldigt gammalt hus du bor i... ;-)

Upp