dagen viks åt hemtentan...

Idag är det hemtentan som gäller hela dagen. Jag har snart besvarat alla frågorna, ha de två sista frågorna kvar som verkar vara störst. Ska ge mig på dom nu. Sen får det bli lite renskrivning och genomläsning och sedan en omgång läsning till i kurslitteraturen. Jag måste på något snyggt sett få in mina reflektioner över kurslitteraturen och då gäller det att man har läst den ordentligt. Så kommer min dag se ut idag. Kanske kommer jag ut på en långpromenad för att rensa skallen och öka på stegen på stegräknaren. Ja jag ska försöka satsa på det. En promenad i höstvädret skulle nog sitta fint, men först ska jag se om jag kan besvara de två sista frågorna, i alla fall i stolpar. Sen får det nog bli en promenad och renskrivning.


foto:jag

Vad gör ni idag?
utbildning | |
#1 - - soffie:

lycka till nu med tentan:)

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Lycka till :) Kommer gå kanon så klart!

#3 - - anna:

hoppas det går bra med tentan! Jag kämpar på med min också :)

#4 - - carina:

Lycka till vännen!

Kramen♥

#5 - - Susanne P:

Hoppas att du tog dej en liten promenad så du inte bara sitter inne och pluggar.

Lycka till!

Kram

Upp