ett filmtips...

Idag såg min yngsta dotter och jag på en film som verkligen var jättebra. Jag vill tips alla om att se den men kanske främst alla som har någon med autism eller Asperger i vår omgivning. Det var en fin och tänkvärd film...



My name is Khan heter den.
Tips | |
#1 - - Agneta:

verkar vara en sevärd film efter trailern, men tyvärr är jag dålig på att se filmer. Känns som om tiden inte riktigt räcker...även om jag väldigt gärna vill!

kram

#2 - - Celine Naminah:

sv - Nu finns det lite mera att läsa i min blogg. =)

#3 - - carola:

Hej vännen



Hoppas allt är bra med dig.

En sån här dag skulle jag ha en bra film och krypa upp i soffan.

Bara vara.



En sorglig så jag fick tömma mina tårkanaler, får bli barnens Rädda Willy 3:)



Stor kram

#4 - - Aggie:

Tack -älskar bra filmtips och helst såna filmer som inte är action eller thrillers och så.

Agneta kram

#5 - - vuxenmamman:

Måste jag bara se....sätts upp på måste listan!

#6 - - Fnulan:

Hej tjejen!

Har inte glömt dig.. är bara efter med livet lite men kommer sakta igång igen!!

Nu ska jag ta igen allt jag missat!

KRAM

#7 - - messan:

Stort tack för tipset den ska jag verkligen se! Film är mysigt nu när det är mörkare ute.

Kramar

Upp