idag låg det ett brev...

När jag kom jobbet idag så låg det ett brev till mig inne i sjuksystrarnas rum. Det var en besökare till en boende som hade lämnat det till mig. Vi pratade i förra veckan om lite allt möjligt och hon berättade att hennes dotter var i USA och hackade fram fossiler och jag berättade då att jag studerar till Arkeolog. Så nu hade hon letat fram information till mig som hennes dotter har haft med sig hem till henne och så gjorde hon ett brev till mig med det. Riktigt gulligt och omtänksamt. Nu kanske inte jag precis kommer hålla på med fossiler men det är alltid roligt när man har gett intryck (antagligen positivt) och de minns vad man intresserar sig för och fossiler och urtidsdjur är spännande.


brevet med dess innehåll. (jag måste nog snart fixa inställningen på kameran)...

Annars är det hemtentan som gäller nu ikväll.



Jag har som sagt jobbat idag och redan nu innan kvällen helt är slut står stegräknaren på 17687 steg. Jag har märkt att jag är duktigare på att gå de där extra rundorna nu när jag har stegräknare på mig. Jag har börjat hoppa av en hållplats tidigare och hoppa på en hållplats senare och det ger steg i vardagen.

Imorgon ska tentan in senast kl:23.59 så dagen lär gå åt till tentan, renskrivning, referens sökning och lite mer renskrivning. Men jag ska försöka komma ut på en promenad för jag jobbar bättre sedan efter den.
livet | |
#1 - - Helene:

Kul med respons !!

Va duktig du är med dina steg...

Ha en bra helg...

Kram Helene.

#2 - - Agneta:

visst är det härligt med människor som tar sig den lilla extra tiden och letar fram något som de tror att man är intresserad av! Och du har ju definitivt gjort ett bra intryck!

Lycka till med tentaarbetet idag, och försök kom ut en runda under dagen så du får lite ny energi!

kram

#3 - - anna:

stegräknare är bra att ha :)

#4 - - Kenneth:

lycka til med tentan

#5 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad roligt :)



Önskar dig lycka till med tentan och du glöm inte andas mellan tentan och alla promenader nu :) Kramar

#6 - - Viktkamp:

så snällt av henne =) kram

#7 - - Ann Catrine:

Vad omtänksamt och vänligt att ta sig tid ta fram allt detta till dig!

Men det är väl som så, att man får det man skördar...

Om du fattar vad jag menar?

Dvs att du är ju en omtänksam och rar person själv!

Jag tror på karma ;-)



Önskar dig och de dina en fortsatt trevlig och mysig helg!

Kram

#8 - - Ama de casa:

Vad gulligt att ta fram uppgifterna till dig :-)



Visst är stegmätaren peppande! Men idag fick jag bara ihp 4100 steg, för här är det halv storm och jag längtade in igen direkt jag kom ut... ;-)

Upp