real-life i bilder...

Så var det dags för real-life igen inne hos Yohanna.
Jag tänkte först att jag inte skulle vara med den här veckan för jag har ingen pysselhörna och inget pyssel, men så kom jag på en låda som stått gömd/glöm länge...



Under en stor klädhög finns den gömd/glömd. Lådan från Panduro hobby.
Den är väl ungefär 12 år gammal och innehållet skulle ha fixats till för lika länge.



Jag har gjort små tittskåp till mina två äldsta döttrar som båda har fått en personlig tvist, uti från hur de var som små. Och självklart ska även min yngsta dotter ha ett tittskåp, men jag har inte kommit så långt - än. Jag har för drygt 12 år sedan köpt hem allt som behövs men inte påbörjat det överhuvudtaget. och ja jag skäms. Min yngsta dotter är 13 år nu...

Tyvärr hittar jag inte bilderna på de två färdiga tittskåpen som jag har, men hittar jag dom så åker dom upp här.
real-life | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Bra jobbat!

Men grejjen är ju den att jag inte heller har en pyssel-hörna, jag får sällan till något pyssel. Det är ju det som är real life.

Men du hittade visst lite pyssel där inne.

Och OHja jag har en sån där klädhög också som skall ordnas.



Återkommer med sammanställning i morgon.



Hälsningar

Yohanna

#2 - - Agneta:

oj, du kan ju inte skylla på att du har haft för kort tid på dig iaf :-)

jag skäms oxå då Tuvas bebisbok inte ens är halvifylld medans Emils är full. varför blir man så "lat" efter första??

och jag börjar inse att jag aldrig kommer att kunna vinna över dig i WF, men skam den som ger sig! Får väl muta någon för att få bättre bokstäver?!

kram

#3 - - soffie:

va rolig den utmaningen är som hon har kul att se från dej:) kramen

#4 - - Fnulan:

HAhahha jag borde vara med på den utmaningen.. men vågar inte blotta mitt innersta ;)

#5 - - ♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!!:

Men vilket ROLIGT fynd! Och kom ihåg, bättre sent än aldrig ;)

#6 - - Martina:

Vilken härlig ide med de där tittskåpen! Och jag tror hon kommer uppskatta det stort när än hon får det färdiga resultatet!



sv. Eller hur! Inte gör det något att jag behövde bädda rent inte....och sen så var det väl egentligen dags iallafall ungefär haha

#7 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad kul!!

Jag har faktiskt inget pyssligt hemma alls. Eller jo barnen har sina saker men jag har inget. Vill pyssla men hittar ingen ro.



Kanske jag hoppas detta en vecka när jag har något att komma med ha ha



Ha en fin dag nu Kramar

#8 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanställningen av veckan real life - pyssel ute:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/november/sammanstallning-av-real-life-pyssel.html



Tack så jättemycket för att du var med och jag hoppas att du hänger på nästa vecka igen ;)



Hälsningar

Yohanna

#9 - - Jenny:

Jamen tittskåp är väl PYSSEL om något !!! Jag skulle aldrig ha tålamod med det, tror jag...är lite för plottrigt för mig...,fast nu ljuger jag ju, för jag gjorde ett till min far, med marint tema en gång...jaja, hur som helst så är det kul med pyssel :)



kram kram

Upp