real-life i bilder...

Nu är det dags för real-life igen inne hos Yohanna och jag har försöka dokumentera min dag.
Nu slutade min dag väldigt annorlunda mot hur en tisdagskväll brukar sluta, men när barnen är borta så dansar mamma och pappa på bordet...eller hur var det nu...


dagen började med en helt oglamorös frukost vid 9.00 tiden.


sen blev det hemtentaskrivning och lunch, pizza rester från i förrgår.

Sen blev det en eftermiddagsfika nere i centrum med mamma men det glömde jag att fota, ni får se bilder på hösten istället. Jag fotade under promenaden hem.


ja nu är det verkligen höst.

Nere i centrum hämtade jag ut ett paket från Buzzador.
Där i fanns det tapas-grejer från Santa Maria.


Buzzador paketets innehåll.

Så eftersom det bara var maken och jag som skulle äta middag idag så körde vi på tapas. Jag köpte till lite ost, skaldjur i piripiri-olja, pepparstek, spansk korv och oliver.
Så när barnen är borta så har mamma och pappa fest.




och så delade vi på en St Bernardus Abt 12 öl från 2009.
Den var mycket god och mycket stark, så här sitter jag och skriver lite halvberusad.
Den passade faktiskt väldigt bra till tapas.

Nu blir det så oglamoröst som tv:n och nja kanske en öl till. Man får väl passa på nu när barnen är borta.
ja det var min vardagliga dag i bilder, den vardagliga dagen som slutade lite annorlunda än vad den brukar göra.

Vill ni se fler real-life bilder så kikar ni in hos Yohanna.
real-life | |
#1 - - Agneta:

det gjorde ni rätt i som passade på :-D

#2 - - Fnulan:

Jag ville med ha den buzzen :(

#3 - - inger stark:

Va, inget kort på mig!!

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Ha ha så bra och kul.

Det är helt rätt, en vardag kan se ut så också om tillfälle ges.



Återkommer med sammanställningen ikväll.



Hälsningar

Yohanna som tycker att det är jättekul att du är med igen.

#5 - - Yohanna i Las Palmas:

Då så. Då har vi sammanställningen av real life här:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/november/sammanstallning-av-real-life-real-life.html

Tack så mycket för att du var med och hoppas att du hänger på nästa vecka igen.



Hälsningar

Yohanna

Upp