"den som dräper"...

Det började en ny serie på 4:an i måndags, "den som dräper" heter den. Den var väldigt bra, så pass bra att jag beställde hem serien från Discshop redan i måndagskväll, och igår kom den. Fem DVD:er med "den som dräper" så nu kan jag titta till ögonen blöder.


foto:jag

Sitter just nu och läser ett kompendium som vi ska ha ett seminarium om på måndag, men jag varvar med lite deckare emellan. En timme kompendium - en halvtimme deckare. Bra tidsfördelning va?
Bilder på de kommer senare, mina batterier i kameran bara dog utan förvarning.
Nöje | |
#1 - - Trolda:

Såg när de visade att den skulle börja på teven...verkar oerhört spännande, men alltför rå och hemsk i min smak tror jag...har INTE tittat! Danska serier överlag brukar vara jättebra!:)



Trolda - kramar =D

#2 - - Ann Catrine:

Äsch då, den missade jag!!

#3 - - Babydjungeln - Jeanette:

Hoppas den är bra!

#4 - - Husfrun:

Å, då blir det tittarmaraton kan jag tro :)

#5 - - soffie:

låter som en bra ide men jag skulle nog fångas av deckaren så pluggandet skulle bli åsidosatt tyvärr:)

#6 - - Lotta:

Den har inte jag sett, jag som gillar deckare. Det får bli nu när det blir mörkt om kvällarna och tv inte har något att bjuda på.



Kram

#7 - - Agneta:

den serien har jag missat, får väl försöka se på måndag nu

kram

#8 - - Nett:

Detta måste jag ha missat totalt, fast iofs jag arbetade i Måndags. Måste kolla upp vad det är. Ha en fin Fredag. Kram

#9 - - DONKEN:

härligt! tycker det verkar som en bra varvning det där. :D nu ska jag göra ett farsdagkort med hv71. (beställning) hihi! :D

pöss!

#10 - - Anonym:

Var de dyra?Rescention tack! kanske jag också vill ha?



Trevlig helg!



PS. Mycket bra arbetsfördelning.



Kati

#11 - - emelie:

SVAR: jag har väl det :) puss!

#12 - - Linda aka Javamorsan:

Skall se denna vid tillfälle. Har så mkt att kolla på nu att jag inte har inte tid för mer. Dock kollar jag aldrig på TV bara serier på datorn :)

#13 - - Kenneth:

Den har jag missat helt :(

#14 - - Yohanna i Las Palmas:

Det lät som en väldigt bra arbetsfördelning.



Kul att du tycker om real lifen, nästa vecka kör vi igen.



Hälsningar

Yohanna

#15 - - soffie:

hur har det gått?

kramen

#16 - - Matts Jansson:

ska kolla tack

Upp