fototriss...

Temat i veckans fototriss är ROSA

Det pågår samtidigt en insamling för bröstcancerfonden.
Kika in på fototriss sidan så får ni sms-nummer och allt så att ni kan bidra om ni vill med en slant.

Så mitt tema blev rosabandet och bröstcancerfonden allt i ROSA.


köp ett rosaband. foto:jag


Köp två pocketböcker för 99 kr en kampanj som stödjer bröstcancerfonden. foto:jag


En bok om bröstcancer. foto:jag
Jag gick in på Bokia och såg att de har en kampanj just nu i och med rosabandet.
Där på Bokia så kom jag på hur min fototriss skulle se ut. Det fick bli tre bilder från deras rosabandet "bord".
Ni får ursäkta bildkvaliteten, allt är taget med min mobilkamera och i trängsel.

Vill ni se fler tolkningar så kikar ni in på fototriss sidan.
fototriss | |
#1 - - emelie:

SVAR: haha eller hur! puss!

#2 - - Åke Blomqvist:

Genomtänkt tema :)

#3 - - Gunvor:

Jättebra triss!

#4 - - carina:

Rosa och fin triss:)

Kramen♥

#5 - - Fnulan:

Bra triss vännen!

Det var roligt att läsa mer om dig =)=)= Mkt man inte vet! Men en sak vet jag, du ska få bjuda mig på bullar en dag, en av var sort!

#6 - - Jah Hollis:

Det var en bra triss på veckans tema.

#7 - - Lotta:

Mycket bra triss!

Såg att de hade rosabandsreklam även på Mekonomen "våga va rosa". Man kunde köpa rosa spolarvätska.

Ha en bra fredag!

Kram



#8 - - Husfrun:

Fint fototriss och väl värt att uppmärksammas.

Trevlig fredag - kram.

#9 - - Krönikören:

Fint komponerad triss!

Upp