grattis älskade dotter...

Grattis älskade dotter på 13-års dagen.


I ett rum på SÖS förlossning för exakt 13 år sedan.
(avfotad från dotterns bebisalbum)


Syskonkärlek <3

Det är bra konstigt egentligen, när man får en liten bebis så tycker man alltid att syskonen där hemma är så stora. Men när jag nu tittar på korten så ser jag ju hur små storasyskonen faktiskt var. De var 5 år och 3 år gamla och när jag träffar på andra barn i den åldern så tycker jag att de är ganska små. Men just där, vid fototillfällena, så tyckte jag att mina två stora döttrar var just stora.

Och nu har vi bara tonåringar hemma och det är inte helt fel det heller.

Familj | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Varje ålder har sin charm :)

Grattis till din dotter!

Kram och trevlig helg!

#2 - - inger stark:

Grattis till Elin 13 år, älskade unge. Ja, nu har ni tre tonåringar, trevligt. Snart ska Elin och jag göra något kul, blir nog spökvandring i Gamla stan. Ses på söndag! massor av kramar

#3 - - carina:

Grattis till din goa dotter :)

Kramen vännen♥

#4 - - Fnulan:

GRATTIS till både dig och henne, för att du fått så fin dotter och hon för att ha dig som mamma!

#5 - - Helén:

Vilken lyckodag- tonåring på riktigt! Grattis

#6 - - Kenneth:

söt bebis :) antar att hon nte är lika lugn nu :)

#7 - - Kenneth:

Just ja glömde ju frågan ju :)

Lpng hstoria kort ska bli särbo (mot min vilja :)

#8 - - Sara, mamma till tre små troll:

Tack :)

#9 - - Nett:

Grattis till henne :) Stora damen nu som kan kalll sig tonåring liksom sina syskon. Kram

#10 - - Ann Catrine:

Grattis till er i efterskott!



Visst är det så,

varje ålder har sin tjusning,

mycket glädje och även en viss del bekymmer ;-)



Kram raring!

#11 - - Camilla:

Ett STOOORT grattis till henne.

Tänk vad tiden går.

Kram på dig!

#12 - - Aggie:

Tonåringar, ja, tiden går. Gratulera den lilla, snälla!

Agneta kram

#13 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Grattis till din dotter! Fina bilder.

#14 - - Agneta:

grattis en dag i efterskott till dottern!

Upp