jag tycker pumpan är lite lik....

Svampbob fyrkant...
eller tänker jag kanske på någon annan tecknad figur...
Förslag?


våran pumpa.


Svampbob Fyrkant...
Allmänt | |
#1 - - Jenny:

Haha - jamen det har du rätt i!

Ja vår genomfartsväg är ca 2 km lång och kantas nu av upplysta pumpor av alla de slag. De är lite påhittiga i den här bygdegruppen,och det här är ett av de mest lyckade påhitten, tycker jag. Och kul att de engagerade ungarna - för nu kommer ingen vilja vandalisera eller förstöra dem ju.

kram

#2 - - inger stark:

ser bra ut tycker jag, puss

#3 - - Trolda:

Jätte-fin!!! =D Här blev allt vad pumpa-mys heter helt bortglömt...har varit mycket annat att greja med. :)



Trolda - godkväll! :)

#4 - - Barnens Hjältar:

Haha, ja lätt lik svampbob :P

Min blev samma som förra året :-)

#5 - - Beate:

Tycker pumpan ser ut som en smiley... med en tand. Den är fin och god tycker jag:-)

#6 - - Coquina:

Tycker pumpan är fin =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i någon av mina tävlingar =)

#7 - - Helene:

Lite lika var dom allt = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#8 - - maria:

bra liknelse :)



Må så gott fina du <3

Kramar

#9 - - Fnulan:

Hahahhahah JAAAAA

#10 - - Ninni:

Jo då likheter finns..stackars pumpan har bara en tand fniss



Ha en gooo dag, kramen

#11 - - Nett:

Men så underbar pumpa.. :)

Kram

#12 - - Frugan med Dixie i magen:

Finns klart en likhet :-)



Visst är dom häftiga. Helt underbart och visst är Dixie söt, sötats i världen och så lik sina systrar redan.

#13 - - carina:

Visst kan man se en viss likhet Ler :)

Kramen vännen♥

#14 - - Linda aka Javamorsan:

Nä men jo det är ju lite som en spökBob ju :)

#15 - - Ama de casa:

Läcker pumpa!



Fast Svampbob Fyrkant är ju... fyrkantig?

;-)

#16 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu är det dags igen ;)



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/november/real-life-real-life.html



Hälsningar

Yohanna

#17 - - carola:

sitter här och gråter mig igenom alla underbara kommentarer de här veckorna. Jag kan känna mig ensam då jag inte har några direkta vänner och vår familj inte fungerar.

Jag har ju er, trots att vi inte ses och pratas vid finns ni där och jag hoppas jag aldrig sviker er.

Tack för att du finns i min blogg familj

Upp