nu är den här - Willvin väskan...

Nu är den nya skolväskan här och den är perfekt.

Jag beställde en "skötväska" från Willvin som jag ska använda som skolväska och den fungerar utmärkt.


foto:jag

Den rymmer ett A4-block utan problem och allt annat som jag behöver ha i den.
och den är lätt och skön att bära - och det är verkligen viktigt för mig och min onda kropp.


foto:jag
Tips | |
#1 - - carina:

Rymlig och bra väska, den får du nog mycket nytta av :)

Kramen vännen♥

#2 - - soffie:

va bra väska med en massa perfekta fack:) go helg

#3 - - Martina:

Visst är de bra! Jag har 2 "skötväskor" från Willvin.

En i det utförande du har med det superbra bottenfacket och en ryggsäck.

Båda används både som skötväskor, sova över väskor, eller shoppingväskor!

#4 - - Ann Catrine:

Smart!!

#5 - - Fnulan:

TOPPEN! Jag ska med ha en sådan snart =) Det är bra kvalitet på dom har jag hört. Som du och jag, slittåliga och har plats för mkt och många!

#6 - - Kenneth:

skötväska?? ska du ha papper i den då?? :))

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Vilken bra idé. Skötväskor är ju gjorda för att vara praktiska och det är klart att man ska kunna använda dem till annat också. Jag har en snarlik men den heter SKIP HOP och är randig. Väldigt bra.



sv: Fisken som vi åt i fredags heter SAMA och jag måste bara förklara att vi INTE åt huvudet och tänderna ;) Det skulle bli buljong av det.



Och du ska absolut INTE känna ångest över mina fredagsvägningar. Jag ser nog att nyckelpigan här uppe visar på 6 kilo minus, det är ju nästan som jag. Kom ihåg att det INTE gick så bra för mig i början. Det tog tid att få ordning på de nya rutinerna och det fungerar INTE förens man känner sig motiverad. Motivationen måste du leta upp FÖRST. Sedan har jag bara ändrat ett par saker och inte mycket, DET är nyckeln till framgången. Men nu ska jag inte bli för stöddig här för då kommer vågen att visa på plus nästa vecka, det är jag bombis på ;)



Tack så mycket för komplimangen om håret, jag blev nöjd. Och att klippa kort var det smartaste jag gjort. Nu kan jag se piffig ut på tre röda och slipper fastna i toffs-träsket ;)



Hälsningar

Yohanna

#8 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu har jag också fått en. Skrev om din på bloggen ;)



Hälsningar

Yohanna

Upp