real-life bilder...

Veckans real-life blir lite halvdan från min sida. Egentligen hinner jag inte med den den här veckan men jag vill så gärna vara med. Veckans utmaning är att visa en före och en efter bild på ett ställe i lägenheten/huset som visar hur man har det och man skulle vilja ha det. Yohanna kör lite styling av köksbordet, själv kommer jag visa styling av en del av diskbänken/köksbänken. Det är vad jag hinner med och orkar fixa till idag. Lägenheten befinner sig nämligen som vanligt i ett stadium av kaos och jag varken ids, hinner eller orkar visa upp en större yta än min del av köksbänken.


före bilden - den riktiga bilden av min köksbänk. Här trängs det mesta om utrymmet.


efter bilden, den tillfixade bilden av min köksbänk. Rent, undanplockat och fint.

Kika in hos Yohanna så får ni se fler real-life bidrag.
real-life | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Så bra gjort. Och det behöver inte vara svårare. Man ska inte ta sig vatten över huvudet.

Jättekul att du hann att vara med.



Hälsningar

Yohanna

#2 - - Linda w L2K:

Thihi... Din förebild ser ut som en efterbild hos oss ;-)



Ska ta tag i utmaningen jag med... Men hade precis röjt av överallt när jag hittade den. :o)

#3 - - Sandra:

Fast visst är man nöjd när det ser ut som på efterbilden? Tyvärr brukar det ju inte hålla så länge... Jag tackar å Novas vägnar för gratulationen! :-)! Kramar!

#4 - - Lotta:

Vilken kul bildidé och vad fint det blev.



Kram

#5 - - LILITH - Borderline & mamma:

Ja tänk om man alltid kunde ha det så där fint och undanplockat som man visar upp :)

#6 - - Johanna:

hur länge får det se ut som på efter bilden? ;)



Haha ja det var lika gott åt henne när hon är så dum och han har det bättre utan henne! Ingen kul tjej å vara tillsammans som så lätt kan snacka skit öppet om sin pojkvän och i radio dessutom :)



Nej nu är det dags för mig och lägga in dig på min bloglovin :)

#7 - - Ann Catrine:

Bra att du hann vara med du också!

Nu väntar vi med spääning på nästa veckas

utmaning ;-)



Önskar dig en mysig kväll vännen!

#8 - - Kenneth:

Vilken skillnad det blir bara man plockar lite fint du fick det

#9 - - soffie:

fint du har det !

#10 - - maria:

vilken skillnad :)

Vi kan väl höras av till helgen om en promenad finis <3



Kramar vännen <3

#11 - - Anki:

De blev lite skillnad ja. Snygg kaffebryggare..en sån har vi med.

Kramiz

#12 - - Nett:

Det blev ju lite skillnad det där. Jo haiku som jag skrev, det skall skrivas med stavelser alltså med vokaler max 5-7-5 :) Kram

#13 - - erika:

KAN STÄDA OM DU VILL <3 BEGÄR LITE LÖN BARA PUSS

#14 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanställningen ute.



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/october/sammanstallning-av-real-life-bloggstyling.html



Titta och njut. Och tack så mycket för att du var med denna veckan.

Nästa vecka kör vi igen ;)



Hälsningar och god natt!

Yohanna

#15 - - Marie-Louise:

Erika: Det får du gärna göra :) men månadspengen är en del av lönen ;)

#16 - - Anna:

Trevligt det ser ut! Och inte krävs det så mycket ansträngning heller egentligen.

#17 - - Sand mellan tårna:

wow! bra gjort...vilken skillnad=)

#18 - - carina:

Vad fint du gjort det :)

Kramen♥

#19 - - Hanna:

Håller med om att för att det ska se ut så måste man ju plocka jämt och det ids jag inte, men en sån här utmaning fick mig ju åtminstone att fixa till det för stunden och det är ju positivt, ja tack till fler sådana utmaningar :-)

#20 - - Tant Marit:

PRECIS så ser det ut tidvis ovanpå och omkring vår mikro, VARFÖR hamnar alla hemlösa saker just DÄR? Hehe.

Jag skall också försöka hinna vara med framigenom, det är en JÄTTEBRA idé tycker jag!

Upp