real-life bilder...

Nu har det blivit godisgömmans tur att visa sig i real-life bilder hos Yohanna.

Så här kommer mina godisgömmor.
Det finns inte så många gömmor hemma hos mig av det enkla skälet att när det finns godis och liknande här hemma så äts det upp relativt omgående.
Det går inte att gömma något när man har tonårsbarn...


Godispåsen ni ser på bilden slank ner i korgen idag (igår)när jag var in på Konsum för att handla MAT,
jag ska inte handla när jag är hungrig. foto:jag


Rester från helgen, men detta äts nog upp ikväll när maken och jag kikar på någon film.
foto:jag

Bilderna togs igår, så idag är godispåsen öppnad och halvfull, men ostbågarna/-bollarna finns kvar. Fast ikväll töms dom nog.

Med tre tonårsdöttrar och en mamma (jag) med PMS och mens så hinner inte godisförrådet bli så stort. Vi äter helt enkelt upp det som råkar finnas hemma när suget blir för stort.
Stackars maken/pappan hinner smaka om han är snabb ;)

Vill ni se fler godisgömmor så kikar ni in hos Yohanna.

Tack alla ni som kommenterade under förra inlägget. Era ord betyder mycket och ja jag fortsätter på den här banan i alla fall ett tag till. man kan inte ge upp bara för att läraren är lite trist och för att man är lite skoltrött...
real-life | |
#1 - - carina:

Det där känns väl igen! Man kanske ska måla på påsarna, så när dom tar i påsen blir dom blå på fingrarna och då är dom avslöjad Ler :)

Kramen på dig♥

#2 - - Tania @ Piccante:

Gömmor? Blir det kvar av godiset? :P

#3 - - soffie:

hos mej kan man inte spara något då jag har två godissugna tonåringar hemma:) kramen

#4 - - DONKEN- Vince & Doas Morsa:

haha! det var väldigt likt vårat. :)

mmmh... ostbollar....

varför kommer sötsuget så starkt på kvälllen!?

#5 - - Agneta:

:-) här hemma finns det inga gömmor då godis äts direkt, går inte att ha ngt hemma för då blir jag så himla sugen!

#6 - - Kenneth:

här brukar det inte heller bli så mycket o gömma, det mesta äts upp eftersom vi inte köper så mycket förutom när man åker kryssning :)

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Ha ha ha känner igen det där om tonårsbarnen. Vi systrat åt rent på föräldrarnas godisgömmor så det var tomt mest hela tiden.



Bra jobbat!

Lägger till i listan och sammanställningen kommer innom kort.



Hälsningar

Yohanna

#8 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanställningen ute.

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/october/sammanstallning-av-real-life-godisgomman.html



Tack så mycket för att du var med och bra jobbat!

Nästa vecka kör vi igen ;)



Hälsningar

Yohanna

#9 - - Helén:

Härliga gömmor- själv flyttar jag runt det i huset så ingen ska hitta det. Börjar tryta på gömställen nu så jag har funderat på att köpa en låsbar låda. FÖr det finns ingen värre än att någon ätit det jag nästan längtat efter hela dagen.

//Helen

Upp