sammanställning av veckans steg...

Tänkte jag skulle göra en sammanställning över veckans steg. Det är ju stegtävling inne hos Willvin.



Stegen har vart följande:


15/10-11


16/10-11


17/10-11


18/10-11


19/10-11


20/10-11


21/10-11

Och så kom jag precis på att jag har glömt att ta på mig stegräknaren idag och jag som har strosat runt här hemma nu i några timmar redan.
Jaja den får väl åka på nu då...
Tävling | |
#1 - - Kenneth:

Många steg blir det

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Jag hade precis tänkt att göra en sån sammanställning idag också.



Tack för de fina orden om mitt inlägg om viktfredagen och kropsstylingen. De värmde.



Hälsningar

Yohanna

#3 - - Sara, mamma till tre små troll:

Hejja hejja!



Sv: Ja dom flesta dagarna är väl helt okej känner jag men det är mycket roligare på kvällen när man ser att det är många steg :P

#4 - - amanda:

Hur har din dag varit? :)

kram!

#5 - - soffie:

duktig du är å jag hra totalt glömt bort min stegräknare måste ta fram den igen. kramen

#6 - - Ann Catrine:

OJ!

Vad duktig du varit!!



Kram

Upp