stegräknare...

Idag hade jag bara den nya stegräknaren, det är den som får gälla nu.
Jag har jobbat idag och det syns på stegräknaren.


27/10 - 14391 steg.
stegtävling | |
#1 - - maria:

Härligt promenerat :)



Kramar vännen <3

#2 - - Linda w L2K:

Yeay! Skönt med ny räknare va? Och bra jobbat!!!



sv: ja, men visst är hon söt! Det är ofta såna där härliga kombinationer men det stör inte mig. :o)

#3 - - Husfrun:

Duktigt jobbat.

Tror min man har en stegräknare liggandes nånstans som han fick genom jobbet. Den ska jag försöka snoka rätt på :)

Kram.

#4 - - carina:

Det märks verkligen att du har promenerat mycket, bra med stegräknare :)

Kramen vännen♥

#5 - - Aggie:

Oj, vad du går och går och går, det är jätteduktigt, det är bra för allt har jag fått lära mig!

Jag såg att du läser om brons och stenålder - har jag sagt att min morfar var arkeolog och det var hans speciella område, och jag hängde honom alltid i hasorna, han var min absoluta idol, och det var så intressant att höra honom berätta. Nu önskar jag att jag kunde minnas allt han berättade för mig.....

Agneta kram

#6 - - Agneta:

det var många steg det...bra! JAg tror jag hade kommmit upp i något liknade idag om jag hade haft min på. Det var länge sedan jag gick så väldans mkt på jjobbet som idag.

Ha en bra fredagkväll

kram

Upp