tjejer kan...

Som jag berättat om förut så byter mina barn rum med varandra just nu och det är lite lagom kaos.

Min äldsta dotter vill ha vita väggar så vi har köpt färg, roller och allt annat som behövs.
Och vem säger att inte tjejer kan?
Jag säger att tjejer kan väldigt bra.

Helt själv har hon påbörjat slipning, spackling, tejpning och målning av sitt "nya" rum.
Idag hade hon två tjejkompisar här som hjälpte till så nu är snart hela långväggen klar.
Hon kan verkligen!!!


Bilderna gör inte färgen rättvis, väggarna är vita och de ska målas minst en gång till.
Kanske kan jag fixa ett foto imorgon i dagsljus...
foton:jag
Familj | |
#1 - - emelie:

smygfotarN! ja inte är det svårt! ser verkligen bättre ut med bruna golv hehe men jag får väl köpa en massa mysiga mattor istället :D

#2 - - carina:

Vi tjejer är BÄST på det mesta :) så är det bara!

Kramen♥

#3 - - Martina - Tävling på gång nu och ännu en på lördag!:

När de är färdiga så kanske de kan komma hit och fixa vårat sovrum haha

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Duktig dotter du har :)



Jag får panik varje gång det snackas om rumsbyte här. Ett skall till snart men först skall vi ha en ny säng. Sen skall barnen byta rum med oss :)



#5 - - Ylva:

Visst kan tjejer! Åtminstone vissa. Jag är hemskt opraktisk men har löst det genom att gifta mig men en händig man:-) Kram!

#6 - - Agneta:

klart att vi tjejer kan..allt! Det gäller bara att ge sig på det och testa o lära! När de är klara kan de komma hit o ta Tuvas rum med. Hon har begärt lila väggar...phu!

Upp