det känns så bra...

Mötet imorse gick strålande och det känns så skönt. Jag kan nu se ljusningen i tunneln - en sten föll från mitt bröst. Kanske kan vi nu få den hjälp som vi så väl behöver.


foto:jag

Eventuellt får ni veta vad saken handlar om, eventuellt inte. Det är inte upp till mig att avgöra.

Familj | |
#1 - - Ann Catrine:

Vad skönt att mötet gick bra,

och det är ju så att gruva sig är värre

än själva mötet, eller vad det än handlar om...

Tänk vad mycket tid och energi som går till att oroa sig!

I onödan!

Sköt om dig och de dina!



Kram

#2 - - Sussi:

Trots att jag inte vet vad det gäller så hoppas jag att ni får den hjälp ni behöver. Skönt att mötet kändes bra :)



Kramisar

#3 - - Agneta:

bra att det gick som det skulle på ert möte, jag hoppas att allt gott som det kan föra med sig ger er alla positiv energi.

kram

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Oavsett vad är jag glad att du känner dig uppåt!



Den där stenen ser lite ut som en sadel tycker jag :)

Upp