frukost utmanad...

Yohanna har utmanat sina läsare på att visa en bild på sin frukost, real life no fake- bild.

Här kommer min:


foto:jag

En riktigt tråkig frukost blev det imorse: en mugg svart kaffe, lite yoghurt och två ostmackor. Inga grönsaker fanns det hemma att lägga på mackan (måste handla idag).

Vill ni lämna en egen utmaning så gör ni det hos Yohanna.
mat | |
#1 - - carina:

Jag tycker det ser ut som en alldeles perfekt frukost :)

Fast jag skulle nog bara ha tagit kaffe Ler

Kramen vännen♥

#2 - - Ninni:

Har inte ens ätit frukost ännu=)



Jag här väl knäpp men jag vill INTE ha grönsaker på mina mackor..äter dom gärna bredvid=)



Ha en fin dag..kram kram

#3 - - Yohanna i Las Palmas:

Kanon!

Och soligt hade du det också, så trevligt.

Bra jobbat och friskt vågat ;)



Hälsningar

Yohanna

#4 - - Lotta:

Jag och mitt sjuka barnbarn åt risgrynsgröt till frukost:-), mycket gott!



Kram

#5 - - Ama de casa:

Ser gott ut det där :-)

#6 - - Nett:

Frukost är gott och egentligen det bästa målet på dagen. :) Kram

#7 - - Husfrun:

Oja, det där kaffet hör till :)

Kram.

#8 - - Agneta:

tycker det ser ut ungefär som härhemma, fast jag brukar ha fil i en tallrik istället. Grönsaker på mackan har vi sällan

#9 - - Ylva:

Det var väl inte så tråkigt? Jag äter alltid samma; två smörgåsar med leverpastej och te med massa mjölk. Kram!

#10 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu ligger sammanfattningen ute:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/september/sammanfattning-av-real-life-frukost.html



Tack för att du var med och hoppas du hänger på igen nästa vecka. Vi måste ju visa hur det verkligen ser ut hemma hos verkliga människor ;)



Nu en GOD NATT!

/Y

#11 - - Yohanna i Las Palmas:

Hallå där!

Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev?



Nu har vi kört Real Life under hela året och nu när det närmar sig slutet på 2011, tänkte jag försöka att locka alla som varit med tidigare att berätta igen.

Denna vecka handlar det om att berätta om något i ditt "real life" som hänt, som du lyckats med, som du är stolt över osv.

Ända tills på torsdag kväll finns det tid. Sedan så gör jag en sammanställning över alla inlägg så vi alla kan gå in, på fredag, och läsa hos varandra om alla framgångar vi haft under året. För att komma i stämning till nyår.



http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/december/real-life-arets-prestationer.html



Hoppas att du hänger på.



Hälsningar

Yohanna

Upp