hemuppgift ska skrivas...

Sitter i köket och ska försöka få ner en hemuppgift på papper, det kommer gå men det tar tid. fastnar liksom vid datorn lite för ofta. Ska nog ta och stänga av datorn helt nu så att jag kommer igång...


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Ama de casa:

Jag förstår dig fullständigt att du måste stänga av datorn. Det är därför jag inte klarar att läsa böcker på iPaden - jag halkar ut i cyberrymden hela tiden :-)

#2 - - Lotta:

Jag har med fastnat vid datorn fast jag har hur mycket som helst att göra inför nästa husvisning. Men man behöver ju lite avkoppling mè.



Lycka till!



Kram

#3 - - soffie:

lycka till med uppgiften!vad ska den handla om? stäng av datorn nu då;) kram

#4 - - Barnens Hjältar:

Lätt hänt det där med att fastna vid datorn. ja visst är det konstigt att barn verkar vara i vägen mest.

#5 - - Johanna:

Hoppas dte gick bra!



ja du har rätt, hemsk men viktig...Den borde de få innan de köper sex, många kanske skulle avstå då!

#6 - - Fnulan:

Usch jag har en tenta som ska in i morgon men jag har inte ens skrivet........ Sitta i 8 timmar i morgon! Hårt... men dumt att jag inte gjort vad jag skulle ;(

#7 - - Agneta:

jag känner igen det där, själv fastnar jag lätt på allt utom just det jag borde läsa..och så tickar klockan iväg och så blir det så sent innan man får gjort det man egentligen skulle

Upp