promenad igen...

Började min morgon med en frukost, eller ja frukost kanske man inte kan säga när den intas kl:11 på förmiddagen, men intog den i alla fall på balkongen med en ny Amelia.


foto:jag

Sedan tog jag på mig promenadkläderna (byxor med bra fickor för nycklar och mobil) och gav mig ut på en runda. Familjen sov fortfarande, fördelen med att ha tonårsbarn: de sover länge på helgen, nackdelen: de sover länge även på vardagen. Drygt 6 km blev det och jag var ute i 90 minuter varav 15 minuter av dessa avnjöts på en brygga. Jag bara satte mig ner ute på bryggan och njöt, av mitt egna sällskap och bra musik i lurarna. Vilken härlig start på helgen.


hoppas på att kunna ta en bild om några veckor och få se lite mindre dubbelhaka. foto:jag


promenad bredvid vattnet är härligt.




här på bryggan satt jag och bara "va". alla foto:jag

Vikt och motion | |
#1 - - Loppan:

Härlig start på en lördag! Låter helt underbart.

Så fina bilder du har tagit. Vill också sitta där på bryggan och "bara vara".



Sv: Verkar som om många har en liten tomte där hemma. SKönt man inte är ensam :-)



Ha en fin kväll!

#2 - - soffie:

å vilken underbar start på dagen å det ser ut som ni hade sol med:)

Å va kul att få en bild av dej har nog ej sett hur du bakom bloggen ser ut nån gång jättefin!!!

Och wow vilka vackra bilder du tagit jättefina speglingar i vattnet,mmm där skulle jag med gärna suttit... kramen

#3 - - Agneta:

låter som en prefekt början på helgen! JAg hoppas att resten av dagen fortsatte lika bra, och att dina minuter av att "bara va" gav ro!

kram

#4 - - Nett:

Bra jobbat :) Så skönt att promenera på morgonen med. Vilka underbara bilder du fick, det riktigt speglar sig i sjön :) Kram

#5 - - Ninni:

Underbart vackra bilder..funderade på en promenad i dag i det vackra vädret, men en förkylning verkar vara på ingående..ogillas!



Ha en goo söndag, kram

#6 - - Husfrun:

Å, lugnet vid vattnet är det bästa!

#7 - - carina:

Vilka vackra bilder vid vattnet!

Förstår att du njöt :)

Kramen på dig♥

#8 - - ♥ Carina ♥:

Vilken toppenstart på dagen!!

Hoppas resten av dagen blir lika bra :)

Kram

#9 - - mammakero:

De två sista bilderna, spegelblankt vatten, blå himmel och molnsuddar på det stora blå... Suck! Underbart!

#10 - - Ama de casa:

Vilken fantastisk bild där molnen speglar sig i vattnet!

:-)

#11 - - Karin:

Aj, aj....

Inte alls kul med reumatism, men fantastiskt att du har klarat dig så länge utan att ha ont i alla fall.

Härliga bilder du har tagit också! - Förstår att du njöt där i sensommarsolen. :)

Upp