real-life bilder...

Då var det dags för veckans utmaning i real-life bilder.
Yohanna
har nu tagit oss till linneskåpet.

Så här ser mitt ut:




foton:jag

I mitt/vårt linneskåp så samsas sängkläder, handdukar, dukar och gardiner.
Det är ganska rörigt just nu. Jag manglar faktiskt våra sängkläder när jag tvättar i tvättstugan men de sista gångerna så har mangeln inte blivit tillräckligt het, så det ser inte ens manglat.

Många utav sängkläderna är från när när jag flyttade hemifrån, så ungefär 20 år är dom och de blir bara skönare och skönare.

Vill ni se fler real-life bilder så kan ni kika in hos Yohanna.
real-life | |
#1 - - Ann Catrine:

Hmmmm, kanske man ska tordas visa eländet...

JO, det ska jag!!

Jag ska fota och lägga ut jag också!



Kram

#2 - - Åsa:

Hahaha, Rörigt!? Då skulle du se vårt!! :-D

#3 - - Linda aka Javamorsan:

Wow vilken ordning! Kan du komma hit och fixa ;)



Här ser ut som en 3 åring har gjort iordning mina skåp. Men det är en snart 40 årig man som rör till ha ha



Ha en underbar dag nu Kram

#4 - - Yohanna i Las Palmas:

Kalasbra, inte en doftpåse så långt ögat når.

Återkommer med sammanfattning.

Hälsningar

Yohanna

#5 - - carina:

Där var det ordning minsann :)

Kramen på dig♥

#6 - - Ama de casa:

Jag har mina lakan i en plastback under sängen. Underskott på skåp, liksom :-)

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Svarade jag på din fråga om chipsen?

Minnet är inte vad det borde, men visst är det mojito-smak på dem. Goda syrliga och lite söta på en gång. Gubben hatar dem och det verkar folket i affärerna göra också. För det blir många över som gubben tar hem när datumet går ut. Ja så är det att vara chipshustru. Farlligt farligt, men jag har skeppap över dem till sommarstugan och lördagsmyset ;)



Hälsningar

Yohanna

#8 - - Barnens Hjältar:

Tack, ja det var riktigt trevligt :-)

Ha en fortsatt fin kväll!

#9 - - soffie:

kul att få titta in hos folks linneskåp ,ha en mysig kväll nu blev jag sugen på att städa i mitt skåp:)

#10 - - Ninni:

Jag brukar ha enorm ordning i mitt linneskåp..men just nu har det blivit lite rörigt=(



Ha en bra kväll..kram kram

#11 - - Agneta:

hmmm, jagska nog INTE visa upp mitt. KAn däremot fota mammas för där är det ordning o reda minsann...de generna gick inte i arv vill jag lova!

#12 - - carola:

älskar min bikini:)

Vela ha en röd men det fick bli den där, var klar på 10 min i affären..



kramisar

#13 - - Nett:

Tycker att det är bra ordning där :)

#14 - - Yohanna i Las Palmas:

Nu har det kommit upp en sammanfattning på linneskåpen.

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2011/september/sammanfattning-av-real-life-linneskapet.html#trackback

Tack så jättemycket för att du var med och hoppas du hänger på nästa vecka igen.

Nu en god natt!

Hälsningar

Yohanna

Upp