tävling hos ama de casa...

Ja så var det tävling hos ama de casa, ämnet denna gång är: på väg

Och det självklara valet för mig blir då att visa en bild från Egypten när maken och jag var där januari 2010.


foto:jag



foto:jag

Det hade regnat rejält och ja har man vägar av grus och sand så blir det lite problem när regnet kommer...
Tävling | |
#1 - - Ama de casa:

Jösses vad med vatten... Bra bidrag!

Kul att du vill vara med och tävla :-)

#2 - - Dorothea - Ett nästintill trillingliv:

Hej! Vi betalar 499 kr i veckan och det är 5 dagars mat för 499 kr :)

#3 - - Dorothea - Ett nästintill trillingliv:

& vad kul att du gillar recepten i bloggen!!! :)

#4 - - Sussi:

Men vart såg du vägen någonstans?? ;)

Usch vilket slask. Inte kul att spatsera runt i. När jag och sambon var i Bulgarien för många år sen blev det översvämmningar efter regn också. Dom hade inga brunnar som gjorde att vattnet kunde rinna bort. Hemskt att gå och vada i vatten.



Kramisar

#5 - - Sussi:

Sv. Jodå, det såg jag. Det var därför jag kom ihåg Bulgarienöversvämmningen. Fast som tur var så var inte vägarna gjorda av grus el sand där ;)

#6 - - maria:

Den vägen var blöt :)



Må så gott <3

Kramar

#7 - - Freedomtravel:

Ajaj, lite blött att köra omkring där... ;)

#8 - - Camilla:

Jag vill också vara med i den tävlingen men hur jag än letar så hittar jag inte någon bra bild.

Lycka till!

Kram!

#9 - - Nett:

Vad vatten det var där. Kram

#10 - - Bibbi:

Attans vad vatten på vägen där. Fina bilder.

/Bibbi

Upp