trött men inte sjuk...

Jag är så trött just nu, men jag är inte sjuk. Har vart i skolan idag och haft föreläsning - en mycket bra sådan - och är bara väldigt trött nu. Jag får ju sådana perioder ibland, det är väl kroppen som liksom säger ifrån ibland.

Imorgon blir det plugg hemma och förhoppningsvis en promenad. Vi hörs då...


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Ama de casa:

Vila upp dig och sov gott, så hörs vi imorgon!

:-)

#2 - - Ann Catrine:

Hoppas du har möjligheten att lyssna på kroppen,

att återhämta sig är såååå viktigt,

som du vet!



Kram

#3 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas du fick sova gott nu!



Jag är periodvis enormt trött helt utan anledning. Jättejobbigt. Dagar då jag har svårt att sitta för jag svimmar av trötthet :(



Hoppas du får en skön dag idag Kram

#4 - - Barnens Hjältar:

Ja det blir nog lätt diskussion i alla familjer där man är fler än en person :-)



Kikar in och klistrar in detta och önskar en bra vecka, imorgon bitti åker jag och Milla till Sri Lanka för att starta projekt så jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn. Skall försöka blogga från hotellen men vet inte hur bra internet de har. Hemma igen den 18/9. Kram!!

Upp