det blev ingen sol idag...

Men det blev ett chokladägg.
Oj så gott och så mäktigt.
Ihop med en mugg kaffe var det så gott.



mat | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hihihi ja de är galet mäktiga :)



Roligt att du tyckte de var goda :)



Kram

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Kram finaste och jag förstår precis vad du menar när du säger att du inte vill lägga upp den <3

Vissa saker kan man bara inte lägga upp och då ska man inte heller göra det för det är ju i sin tur som att man begår en "våldtäkt" på sig själv...



KRAM

#3 - - Jenny:

Åhhh, vad GOTT det såg ut!!! (Jag tror jag blivit chokladoman, jag som inte ens gillade choklad då jag var yngre?)



Ja, vi får se hur jag gör ikväll? Det här är inget möte som eg handlar om klassen/hur det går för dem i skolan osv utan bara ett uppföljningsmöte ang det där med ÖPP, så det känns MINDRE viktigt...förra året var Polisen med, men nu är det bara klassföräldrar... jaja, vi får se...



kram kram

#4 - - emma:

Hej! allt bra? :)

#5 - - Solan:

Kaffe och choklad. Ooo va gott. Nu vart jag sugen.

Kram

#6 - - Anonym:

vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

#7 - - ENDENISE - a mama's story:

sv: tack för din kommentar! ♥

#8 - - Agneta:

mmm, ser ju betydligt bättre ut än ett Kinderägg :-)

kram

#9 - - Solan:

Ser fram imot att få träffa dig personligen. Tror vi kommer ha jätte trevligt och roligt.

KRAM

#10 - - soffie:

hihi vilket skojigt ägg!

Upp