för 17 år sedan...

För exakt 17 år sedan hade vi snöstorm.
Det är sådant där onödigt vetande som jag kommer minnas hela livet.
Jag kommer kunna säga: den 10:e april 1995 hade vi en rejäl snöstorm...
Varför jag minns detta?
Jo jag var höggravid - hade gått över tiden - och minns att jag faktiskt önskade att det inte skulle sätta igång just nu den här kvällen/natten eftersom jag inte visste hur vi skulle kunna ta oss till BB i det snöoväder som var.
Och dagen efter - den 11 april - hade vi en tid för ett planerat kejsarsnitt (ifall det inte satt igång innan).

Barnen | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Tänk att vissa saker så glömmer man aldrig :)



#2 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Jag minns det också väldigt tydligt för jag slutade missbruka då för jag fick reda på att jag var gravid insnöad på en nattöppen restaurang :-)

#3 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Åh tack! Vad du gjorde mig glad :-)

Kram på dig!!

#4 - - Fnulan:

Ah det minns jag inte.. eller.. humm... jag bor ju i Skåne!

KRAM

#5 - - Julia:

Stort grattis till er båda två :)

Upp